دانشکده جامعه المصطفی
۱۳۹۴-۰۹-۲۴


دانشکده جامعه المصطفی:

نهادی آموزشی_ پژوهشی با رویکرد دینی است که با سابقه‌ای بیش از دو دهه، نزدیک به هجده هزار دانشجوی خواهر و برادر را از 108 کشور جهان جذب نموده است. تأسیس دهها نمایندگی در سراسر جهان و راه‌اندازی بیش از 150رشته و گرایش تحصیلی در مقطع کارشناسی، ارشد و دکترا با بهره گیری از حدود 2000 نفر استاد و عضو هیأت علمی داخلی و خارجی، بخشی از اقدامات این دانشگاه بزرگ بین المللی به شمار می‌رود. این مرکز آموزش عالی تلاش می‌کند تا با بهره‌گیری از تجربه پر افتخار و دیرینه حوزه‌های علمیه و تلفیق آن با نوآوری‌های علمی، آموزش علوم اسلامی و انسانی را به داوطلبان در نقاط مختلف جهان ارائه دهد.





دانشگاه مجازی المصطفی

با ظهور عصر انقلاب ارتباطات و اطلاعات که کانال‌های ارتباطی گسترده و آسان در اختیار کاربران شبکه وب قرار گرفت، نهادهای متولّی تعلیم و تربیت در سراسر جهان برای بهره‌ برداری از این ابزار پر ظرفیت و برنامه ریزی دقیق و سرمایه گذاری هدفمند آماده گردیدند و آموزش الکترونیکی را در دستور کار خویش قرار دادند. جامعة المصطفی العالمیة نیز _ به مثابه نهاد متولّی گسترش معارف ناب اسلامی در محیط بین الملل _ با هدف بهره‌گیری هوشمندانه از آخرین فن‌آوری‌های آموزشی روز، گام در فضای آموزش غیرحضوری نهاد و در سال 1382 هجری شمسی اقدام به تأسیس مرکز آموزش غیرحضوری نمود.


مأموریت و رسالت
مأموریت اصلی این مرکز _ که با نام دانشگاه مجازی المصطفی ­شناخته می‌شود _ بسط معارف ناب وحیانی و ترویج برداشت صحیح از دین مبین اسلام و دیدگاه‌های مترقّی آن برای غیر مسلمین و تعمیق سطح دین شناسی مسلمانان از رهگذر طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی متناسب با نیاز مخاطبان به شیوه غیرحضوری و با بهره‌گیری از ابزارهای نوین و روزآمد بشری از قبیل شبکه اینترنت، رسانه‌های دیداری شنیداری و... است

http://www.miu.ac.ir/index.aspx?siteid=39&pageid=19533
برچسب‌ها:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید