پایگاه مسجد مقدس جمکران
۱۳۹۴-۰۹-۲۴
پایگاه مسجد مقدس جمکران


این پایگاه که توسط بخش فرهنگی مسجد مقدس جمکران تهیه شده و در شبکه جهانی اینترنت قرار گرفته است مطالبی را به زبان های فارسی ، عربی و انگلیسی ارائه کرده است . امام مهدی (عج) در قرآن ، امام مهدی (عج) در کلام معصومین علیهم السلام ، سخنان حضرت مهدی (عج) معرفی مسجد جمکران ‌، دعا و زیارات ، ‌کتاب و مقاله از گزیده های این پایگاه می باشد .

متن کامل 28 جلد کتاب فارسی و 31جلد کتاب عربی ، معرفی اجمالی 313 کتاب از کتب مهدویت و فهرست کتاب هایی که توسط انتشارات مسجد مقدس جمکران منتشر شده از جمله مواردی است که در بخش کتابخانه این پایگاه موجود است . علاوه بر این مقالاتی نیز در بخش مذکور قابل دسترسی است .

یکی دیگر از ویژگی های این پایگاه پاسخ به سوال هایی است که درباره امام زمان علیه السلام و موضوع غیبت و ظهور آن حضرت مطرح است . از این رو مباحثی چون اعتقاد به مهدویت در دیگر ادیان و مذاهب ، آگاهی امام زمان علیه السلام از اعمال ما ، وظایف منتظران ، حضرت مهدی علیه السلام در قرآن . علت و فلسفه غیبت . غیبت صغرا و کبرا ، ملاقات با امام زمان علیه السلام و ویژگی های حکومت امام علیه السلام ، یاران امام زمان علیه السلام ،‌ داستان تولد امام زمان (عج) ، ‌داستان مادر امام (عج) نشانه های ظهور ، زمان و مکان ظهور ، تبیین طول عمر امام زمان (عج) و رجعت در بخش پرسش و پاسخ های موجود در پایگاه قابل مطالعه است .


www.jamkaran.info
برچسب‌ها:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید