پایگاه مرکز دائره المعارف بزرگ اسلامی
۱۳۹۴-۰۹-۲۴
پایگاه مرکز دائره المعارف بزرگ اسلامی

www.cgie.org.ir





نام پایگاه مرکز دائره المعارف بزرگ اسلامی

وابستگی مرکز دائره المعارف بزرگ اسلامی

موضوع دانشنامه و دائره المعارف اسلامی

رویکرد پایگاه علوم قرآن و تفسیر

پست الکترونیک E-Mail : centre@cgie.ir

شماره تلفن/ نمابر 22297626

امکانات ارایه مطالب و فرستادن مقالات علمی برای قرار گرفتن در سایت و جستجو در مرکز و دریافت مقالات از امکانات این پایگاه است .

شرح مختصر :این پایگاه از منابع غنی کتاب و مقالات برای بهره وری و نمایش دائره المعارف بزگ اسلامی سود میبرد . در این پایگاه که متعلق به مرکز است مقالات و کتب دیجیتال فراوانی د رموضوعات اسلامی از جمله قرآن و تفسیر یافت میشود . تاکنون بیش از پانصد هزار جلد کتاب و نشریه ادواری در کلیۀ زمینه‌های تاریخ و فرهنگ اسلامی در کتابخانه این مرکز گرد آمده است و این کتابخانه را به بزرگ ‌ترین کتابخانه تخصصی کشور تبدیل نموده است. و البته کتابخانه بزرگ دیجیتالی نیز با دهها هزار عنوان بصورت تمام متن از طریق شبکه اینترانت داخلی مرکز در اختیار مولفین قرار گرفته که به جز محققان این مرکز، دیگران نیز از آن استفاده می‌کنند. اتصال مرکز دائرة المعارف بزرگ اسلامی به شبکه‌های رایانه‌ای جهانی، ارتباط علمی استوارتری میان این مرکز و دیگر مؤسسات پژوهشی و کتابخانه‌های بزرگ جهان ایجاد کرده، و سبب غنای بیشتر این کتابخانه شده است.

این پایگاه در بخشی به معرفی کتب و مقالات و اطلاع رسانی اخبار اسلامی و فرهنگی میپردازد . در صفحه اول این پایگاه اغلب اخبار علمی و فرهنگی کشور نمایش داده میشود . با جستجو در بانکهای این پایگاه مطالب وسیعی در موضوع قرآن و علوم قرآنی و تفسیر و اعجاز و ... میتوان یافت و کتب مختلفی را میتوان از این رهگذر شناخت .
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید