عنوان کتاب : شفاعت
۱۳۹۴-۰۹-۰۹


عنوان کتاب : شفاعت
پدیدآور: محمد باقر علم الهدی
مشخصات نشر : تهران : مرکز فرهنگی انتشاراتی منیر
شماره دیویی : ش 795ع 44 / 297

معرفی کتاب:


نوشتار حاضر مجموعه بحث هایی است که در ماه مبارک رمضان 1421 هجری قمری برابر با 1379 شمسی ایراد شده و پس از آن طی جلساتی برای استفاده گروهی از آقایان فضلا و اهل علم و طلاب علوم دینی مشهد در موسسه ثامن الائمه (ع) ادامه یافته است. بحث ها به گونه ای مطرح شده که سرفصلی باشد برای تحقیق و بررسی بیشتر؛ از این رو محققان از این کتاب بهره ویژه ای دارند و با مراجعه به آن می توانند در مباحث مطرح شده ، تحقیقات گسترده ای داشته باشند. آنچه در این کتاب می خوانید بررسی و نقد شبهات و اشکالات بر موضوع توسل، شفاعت و زیارت است که از مهم ترین اصول اعتقادی شیعه می باشد.
در این کتاب اساسی ترین و عمده اشکالات و شبهات وهابیون در مسئله توحید، توسل، شفاعت، و زیارت به طور منظم و مفصل بررسی و نقد شده است. بدین جهت مطالعه و دقت در آن برای اهل تحقیق و دانشمندان و دانش پژوهان مفید می باشد خصوصا در عصر کنونی که فرقه ضاله وهابیت با امکانات گسترده مالی و تجهیزات گوناگون و با پشتوانه قدرت های استعماری مخالف اسلام، در صدد ایجاد اختلاف و تفرقه میان مسلمانان برآمده و در مقام کوبیدن مکتب عالی اهل بیت عصمت (ع) و نابودی شیعیان و دوستان آنان می باشند.
مجموعه سه جلدی شفاعت شامل هشت گفتار و حاصل سال ها بررسی و تحقیق در باره مباحثی همچون شبهات وهابیت در زمینه های مانند شفاعت و زیارت، توحید و عدل، امامت و ... می باشد.

تدوین متن: تالار قفسه باز آقایان
برچسب‌ها:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید