فاطمه صحرائی
دعایی در حفاظت خود و مال و خانه و فرزندان
۱۳۹۸-۰۱-۱۹
اگر این دعاها را پس از نمازهای واجب بخواند خود و مال و خانه و فرزندانش را محفوظ داشته است.

دعایی در حفاظت خود و مال و خانه و فرزندان

دعایی دیگر از نبی اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم)

اگر این دعاها را پس از نمازهای واجب بخواند خود و مال و خانه و فرزندانش را محفوظ داشته است: ((خداوندا! گناهان پیشین و پسین و آشکار و پنهانی و مرا بیامرز و اسراف بر نفسم را، که تو به آن از من داناتری، خدایا! تویی مقدم و تویی مؤ خر، سزاوار پرستش نیست کسی مگر تو به سبب علم غیبت و قدرتت بر همه مخلوق. خدایا! اگر زندگی برای من بهتر است مرا زنده بدار و اگر مردن برای من بهتر است مرا بمیران.

خدایا! از تو خشیت می خواهم در پنهان و آشکار و گفتار حق در هنگام غضب و رضا و میانه روی در هنگام ناداری و دارایی. و از تو نعمتی را سؤ ال می کنم که فنا نداشته باشد و روشنی چشمی که انقطاع نداشته باشد.

و سؤ ال می کنم از تو راضی بودن به قضا و راحتی مردن بعد از زندگی و لذت دیدار تو و شوق ملاقاتت را بی آن که ضرر و فتنه ای در آن باشد. بار خدایا! ما را به ایمان زینت بخش و راهنمایان هدایت شده، قرار ده. خدایا! ما را به راه خودت هدایت کن.

خدایا! از تو تصمیم به رشد و رستگاری و ثبات در امر دین و توفیق شکرگزاری نعمت و حسن عافیت و ادای حق را سؤ ال می کنم و ای پروردگارم! از تو قلب سالم و زبان راستگو و طلب آمرزش می خواهم، پناه می برم به تو از شر آن چه می دانی همانا تو می دانی و ما نمی دانیم و تو داننده اسرار پنهان هستی. ))
منبع : دفتر اول آداب زندگی اسلامی، (ترجمه فارسی مکارم الاخلاق)، حسن بن فضل بن حسن طبرسی، مترجم: عبد الرحیم عقیقی بخشایشی

منبع:
https://hawzah.net/fa/LifeStyle/View/69751
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید