حضور مرکز قرآن کریم آستان قدس در نمایشگاه بین‌المللی قرآن تهران
۱۳۹۸-۰۲-۲۴
حضور مرکز قرآن کریم آستان قدس در نمایشگاه بین‌المللی قرآن تهران


حجت‌الاسلام سید مسعود میریان خبر داد؛ ‏


حضور مرکز قرآن کریم آستان قدس در نمایشگاه بین‌المللی قرآن تهران.

مدیر مرکز قرآن کریم سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی ضمن اعلام خبر حضور این مرکز در نمایشگاه قرآن تهران گفت: آخرین دستآوردها و فعالیت‌های مرکز قرآن کریم در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ارائه می‌شود.
 

حجت‌الاسلام سیدمسعود میریان در گفت‌وگو با خبرنگار آستان نیوز، اظهار کرد: پس از آیین افتتاح بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلی تهران غرفه مرکز قرآن کریم سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی با ارائه آخرین دستآوردها و فعالیت‌های قرآنی فعالیت خود را در این نمایشگاه آغاز کرد.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه طرح مهدالرضا(ع) و خدمات این مجموعه از مرکز امور قرآن کریم سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی معرفی‌شده است و به بازدیدکنندگان مراکز مهدالرضا(ع) اطلاع‌رسانی می‌شود.
میریان بیان کرد: طرح جمع‌آوری قرآن‌های منازل و توزیع قرآن‌های متبرک رضوی در این نمایشگاه اجرا می‌شود، به ازای هر سه قرآن که در منازل استفاده شده یک قرآن متبرک رضوی تقدیم شرکت‌کنندگان در این طرح می‌شود.
مدیر مرکز قرآن کریم سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی افزود: جلسات قرآن کریم با حضور بازدیدکنندگان از نمایشگاه و خادمیاران رضوی در بخش عترت غرفه مرکز قرآن کریم سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی هرروز پس از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در بیست و هفتمین نمایشگاه قرآن تهران علاوه بر غرفه‌های مرکز قرآن کریم و مهدالرضا(ع)، مرکز امور بانوان، طرح وقف و نذر قرآن کریم، بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، مؤسسه آفرینش‌های هنری، به نشر، مدیریت فرهنگی، معاونت تبلیغات و دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در تهران شرکت کرده و فعالیت‌های خود را معرفی می‌کنند.
گفتنی است، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۲۲ اردیبهشت تا چهارم خرداد به مدت دو هفته در تهران برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه هرروز از ساعت ۱۷ تا ۲۴ به شبستان اصلی مصلای امام خمینی (ره) مراجعه کنند.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
آستان نیوز
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید