تازه‌های انتشارات به‌نشر در چهاردهمین نمایشگاه قرآن مشهد رونمایی شد
۱۳۹۸-۰۲-۲۹
تازه‌های انتشارات به‌نشر در چهاردهمین نمایشگاه قرآن مشهد رونمایی شد


تازه‌های انتشارات به‌نشر در چهاردهمین نمایشگاه قرآن مشهد رونمایی شد.

 

همزمان با برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم مشهد، به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) جدیدترین آثار خود را در دو بخش عمومی، کودک و بزرگسال عرضه می‌کند.
 

 

به‌گزارش آستان‌نیوز، جدیدترین آثار به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، شامل رمان، داستان کوتاه، شعر، قرآن و ادعیه با موضوعات فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی، سبک زندگی، سنت و سیره اهل بیت(ع)، معارف اسلامی و متون دینی است.
کتاب‌های «مدیرعامل زندگی» به قلم محمد زارعی، «زن و جایگاه ارزشی» نوشته حسام رضائی، «آدرس را عوضی داده‌اند، غروب و پایان تاریخ» به قلم غلامعلی سلیمانی، «فضای مجازی و تحولات آن» از سید ابوالحسن فیروزآبادی، رمان «مثل یک خواب عمیق» نوشته عزت‌اله الوندی، «اسم تو یعنی بهار» نوشته شاهین رهنما، «سبک زندگی و گفتار پیشوایان برگزیده»، جلد ششم از مجموعه قصه‌های نهج‌البلاغه با عنوان «گنجشک‌ها تب کرده‌اند» به قلم مجید ملامحمدی از جمله آثار جدید به‌نشر با موضوع سبک زندگی اسلامی و سنت سیره اهل بیت(ع) است که به چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم مشهد راه یافته است.
«اوسنه‌ی گوهرشاد»، «آبی‌ها» و «موقف»، جدیدترین آثار سعید تشکری با موضوع رضوی، سنت و سیره اهل‌بیت(ع) و فرهنگ زیارت است که در این دوره از نمایشگاه نیز عرضه ‌می‌شود.
«مبانی حسابرسی از دیدگاه جهان بینی اسلامی» نوشته حسین کیانخواه، «رساله حقوق: 50 تکلیف و وظیفه مؤمن نسبت به دیگران از امام سجاد(ع)» و «لبخندهای بی‌لهجه» از جمله تازه‌های کتاب به‌نشر در حوزه معارف اسلامی است که در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم مشهد در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
کتاب‌های«سنگر علاف‌ها» و «پیرمرد و حوری» از اکبر صحرایی، «روطه؛ جبهه‌ای به عرض ۱۰ متر» نوشته احمدرضا طاوسی، مجموعه ۱۵ جلدی«یک روایت معتبر» به کوشش جمعی از نویسندگان، «مرد قورباغه‌ای» از فرخنده حق‌شنو، «سید بغداد» نوشته دکتر محمد طحان از جمله آثار به‌نشر با موضوع دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است که علاقه‌مندان به حوزه ادبیات دفاع مقدس می‌توانند با مراجعه به غرفه‌های به‌نشر در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم این آثار را تهیه کنند.
«سه فندق گمشده» از مجموعه داستان‌های شکر خدا نوشته کلرژوبرت، «یک سبد انجیر بچین» از مجموعه فرهنگ وقف نوشته سید محمد مهاجرانی، «روزی که ماه دلش گرفت» به قلم مرتضی دانشمند از مجموعه قصه‌های احکام برای کودکان و جلدهای 6 تا 10 «قصه ما مثل شد» نوشته محمد میرکیانی از جمله آثار ویژه به‌نشر در بخش کودکان است که به تازگی منتشر شده و در این نمایشگاه نیز عرضه می‌شود.
در حوزه متون دینی، قرآن کریم «خط عثمان‌طه» در سه قطع جدید با جلد چرم رنگی، مناجات با خدا شرح حدیث شریف کساء، دعای علقمه، ختم سوره مبارکه یس به انضمام زیارت عاشورا و دعای توسل و مناجات استغفار هفتاد بند از حضرت امیرالمؤمنین(ع)، در قطع نیم جیبی و جیبی، کتاب «موانع فهم قرآن»، برای نخستین بار توسط به‌نشر در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی قران کریم مشهد عرضه می‌شود.
گفتنی است، چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۲۳ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شده که غرفه‌های انتشارات به‌نشر واقع در سالن فردوسی غرفه f8 و سالن مولوی از ساعت ۱۸ تا ۲۴ پذیرای عموم علاقه‌مندان است.

 

 

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
آستان نیوز
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید