کتاب «رهیافت احکام روزه» منتشر شد
۱۳۹۸-۰۲-۳۱
کتاب «رهیافت احکام روزه» منتشر شد


به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی؛


کتاب «رهیافت احکام روزه» منتشر شد.

کتاب «رهیافت احکام روزه‌» از سری محصولات فرهنگی اداره تولیدات است که هم‌زمان با ماه مبارک رمضان توسط معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی منتشر شد.
 

 

به گزارش آستان نیوز، این کتاب مجموعه کاملی از احکام روزه می‌باشد که توسط کارگروهی از استادان و کارشناسان فرهیخته حوزه احکام اسلامی‌، ویژه اساتید پاسخگویی به سوالات دینی گردآوری شده و به چاپ رسیده است .
ویژگی برجسته این کتاب استفاده از مستندات و منابع معتبر است که استادان پاسخگو به سوالات دینی را از مراجعات پراکنده به منابع متعدد بی‌نیاز می‌کند.
کتاب احکام روزه که سی و پنجمین عنوان از مجموعه کتب رهیافت است به کوشش حجج اسلام محمد قاضی و رضا ابوالفضلی تدوین شده و توسط انتشارات زائر رضوی‌(معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی‌) به چاپ رسیده است.
این اثر متشکل از عناوینی همچون تعریف روزه و اقسام آن، شروط وجوب روزه، شروط صحت روزه ، کسانی که روزه بر آن‌ها واجب نیست، مفطرات روزه و احکان آن، احکام روزه قضا، کفاره روزه و روزه کفاره، روزه‌های حرام، مستحب و مکروه، روزه مسافر و... است.
روش‌های دریافت کتاب برای علاقه‌مندان جهت مطالعه شامل مراجعه به پاتوق كتاب ميهمان‌سرای انديشه واقع در ايوان باب‌الهادی صحن جامع رضوی، دانلود رايگان در سايت رضوی آرشيو به آدرس razaviarchive.aqr.ir و يا كانال توليدات فرهنگی حرم مطهر رضوی در تمامی پيام‌رسان‌های ايرانی به آدرس razavi_tv@ و مراجعه به بخش انتشارات‌(زائر رضوی) در نرم‌افزار كتابخوان موبايلی طاقچه می‌باشد.
همچنین برخی كتاب‌ها با توجه به مناسبت‌ها در مراسم و برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر امام رضا(ع) در بين زائران و مجاوران این بارگاه نورانی توزيع می‌شود.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
آستان نیوز
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید