‎کليد کاربردي قانون جذب
۱۴۰۱-۰۵-۰۸
تازه های کتاب:
‎کليد کاربردي قانون جذب
«جک کانفیلد» در کتاب «کلید کاربردی قانون جذب» توانسته جادوی جذب و راز پنهان در جریان هستی را با ساده‌ترین روش‌ها و توصیه‌ها نشان دهد.

کليد کاربردي قانون جذب‎/ نويسنده: جک کانفليد؛ مترجم: نفيسه معتکف
وضعيت نشر: تهران: درسا، ‎۱۳۸۷‎
صفحه شمار: ‮‭۱۶۳‬ ص
موضوع:
تفکر نوين
موفقيت
عنوان دیگر:
شاه کليد جک کنفيلد براي زندگي کردن هماهنگ با قانون جذب
رده بندی ديویی: ‭۱۵۸ /۱ ک ۷۴۷ ک‌‬
موجودی:
کتابخانه امام رضا (ع) تربت حیدریه ۷۸۱۵۷۷۳
کتابخانه مسجد بزرگ امام رضا (ع) ۴۹۲۶۰۷۰
مجتمع فرهنگی امام خمینی ۶۳۴۴۹۹۲
کتابخانه آیت الله مدرس کاشمر ۴۵۹۰۳۸۶
کتابخانه آیت الله هاشم قزوینی ۳۷۹۵۸۸۵
مجتمع فرهنگي و کتابخانه امام رضا(ع)- سرخس ۵۱۳۷۲۸۹
کتابخانه آیت الله مجتبی قزوینی ۳۶۹۰۰۴۸
کتابخانه امام رضا (ع) محمد آباد طبس ۹۶۷۸۸۲
مجتمع فرهنگی وکتابخانه امام رضا (ع) قوچان ۵۷۱۱۵۸۰    
کتابخانه امام رضا (ع) بیرجند ۷۴۶۱۱۰۵    
جک کانفیلد از چهره‌های بسیار محبوب دنیای خودپروری و موفقیت است. کانفیلد در آثارش بیش از هر چیز روی نقش خودشناسی و اعتمادبه‌نفس در موفقیت و کامیابی تاکید دارد. او یکی از نویسندگان مجموعه کتاب‌های «سوپ مرغ برای روح» است. «ضربه‌های شفابخش»، «مبانی موفقیت» و «10 قانون موفقیت» از محبوب‌ترین آثار این نویسنده هستند.
دیر یا زود همه‌ی ما باید بپذیریم که در خلق زندگی خود نقش داریم و مسئول وضعیت دنیایی هستیم که در آن زندگی می‌کنیم. کم‌کم پی می‌بریم که که اگر خواستار تحول در سطح بیرونی باشیم، باید تمایل داشته باشیم تا تغییرات دروی ضروری را هم ایجاد کنیم. باید تحولی رخ دهد و تغییری در آگاهی‌مان داده شود. این تغییر و تحول در فضا جریان دارد و می‌توانیم آن را درون وجود خود حس کنیم. همه‌ی ما دل‌مان می‌خواهد به مکان و زمانی برگردیم که زندگی خیلی ساده و دغدغه‌های آن کمتر بود. با این حال این را هم می‌دانیم که در سطح درونی، مفهوم زندگی فراتر از آن است که تجربه کرده‌ایم. حالا می‌دانیم که کامیابی مهم‌تری هم وجود دارد و همه برای آن آماده هستیم. ما به مرحله‌ای رسیده‌ایم که به عنوان بشر، به درون خود می‌نگریم، اولویت‌ها و شرایط خود را مورد بحث قرار می‌دهیم و در جست‌وجوی مفهوم عمیق‌تری در زندگی هستیم.
اگر واقعا می‌خواهید شادی و کامیابی بیشتری در زندگی پیدا کنید، باید با ضرباهنگ طبیعی کائنات و قانون جذب زندگی کنید. کانفیلد اینجاست تا در هر مرحله از مسیری که پیش رو دارید، شما را راهنمایی کند. او ساده‌ترین و شیرین‌ترین راه‌ها را انتخاب می‌کند. پس به او اعتماد کنید و بگذارید کل زندگی و جهان اطراف‌تان به هر سازی که می‌زنید برقصند، با انرژی سیال در دنیا هماهنگ شوید و خیلی زود معجزه‌ی قانون جذب را ببینید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید