نواختن ده‌ها زنگ کتاب در ایام شعبان در سراسر کشور
۱۳۹۸-۰۲-۰۳
نواختن ده‌ها زنگ کتاب در ایام شعبان در سراسر کشور
کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در سراسر کشور، در ایام ماه شعبان و اعیاد شعبانیه، ده‌ها برنامۀ زنگ کتاب را در مراکز و مدارس مختلف اجرا کردند.

به گزارش روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان ‌قدس‌ رضوی، به همت کتابخانۀ مرکزی و کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان‌ها، در ماه شعبان بیش از ده‌ها برنامۀ زنگ کتاب در سرتاسر کشور نواخته شد.

در این میان، کتابخانۀ وزیری یزد برنامه‌های متعدد زنگ کتاب را برای کودکان و نوجوانان مرکز بهزیستی این شهرستان، دانش‌آموزان دبستان دخترانۀ مینو و دبستان شهید گلدان‌ساز اجرا کرد.

از مهم‌ترین برنامه‌های اجراشده در ساعت زنگ کتاب کتابخانۀ شهرستان یزد، معرفي و شرايط عضويت در كتابخانه وزيري، معرفي مرحوم وزيري و خدمات برجستۀ ايشان، توزيع كتاب بين دانش‌آموزان و خواندن کتاب‌ها برای حضار، برگزاري مسابقه و معرفي يكي از دانش‌آموزان براي عضويت رايگان در كتابخانۀ وزيري و هم‌خواني صلوات خاصۀ امام رضا(ع) بود.

کتابخانۀ مرکزی آستان قدس هم برنامۀ زنگ کتاب را با خواندن کتاب «آیین مهرورزی» برای جمعی از پدران و مادران مركز نگهداری سالمندان «يادگار» اجرا کرد.

همچنین کتابخانۀ امام رضا(ع) شهرستان بیرجند، اولین زنگ کتاب خود را در سال جدید، در یکی از مناطق محروم این شهرستان، به صدا درآورد. این کتابخانه، در مهد و پيش‌دبستاني نسيم، به اجرای برنامه‌هایی همچون خواندن کتاب‌ و پرسش و پاسخ از كودكان پرداخت.
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید