سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
جشنواره بین المللی کتاب سال رضوی

ناشر شرکت کننده در چهارمین جشنواره کتاب سال رضوی:

۱۳۹۴/۱۱/۲۰

ناشر شرکت کننده در چهارمین جشنواره کتاب سال رضوی:

محمدتقی انصاریان ناشر، انتشارات انصاریان قم که سال گذشته به عنوان ناشر برتر در سومین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی شناخته شده و امسال نیز به عنوان میهمان و مدعو در چهارمین جشنواره مذکور حضور دارد می‌گوید: دل مشغولی من تألیف، ترجمه، توزیع و نشر معارف اسلامی بویژه حوزه معارف اهل بیت علیهم السلام اجمعین به زبان‌های زنده و گوناگون دنیاست.

او می‌گوید : سال گذشته کتاب ارزشمند «عیون اخبار الرضا(ع)» در دو جلد به زبان انگلیسی ترجمه شد و به لحاظ ترجمه این اثر و نیز کتب دیگری درباره زندگی و معارف و فضایل حضرت رضا (ع) حائز رتبه نخست در جشنواره کتاب سال رضوی در سال گذشته شدم.

ناشر انتشارات انصاریان قم می‌افزاید: بحمدا... بار علمی و کیفیت برگزاری این جشنواره علمی و مذهبی هر سال بهتر و مطلوبتر می‌شود و امسال نسبت به دوره‌های گذشته بسیار بهتر و پربارتر برگزار شد و ناشران و مؤلفان و شاعران و نویسندگان فراوانی از سراسر کشور رقابتی تنگاتنگ با هم داشتند که آثار فاخر آنها به جامعه علمی کشور ارائه می‌شود.

وی فعالیت‌های علمی و فرهنگی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی را قابل تقدیر دانسته و ازکتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی و دیگر کتابخانه‌های تخصصی دیگر این سازمان به عنوان پایگاهی علمی و مذهبی برای محققان و دانش پژوهان یاد می‌کند.

وی تصریح می‌کند: توفیق تشرف به مشهد مقدس و حضور در جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی هم زیارت است و هم سیاحت علمی در کتابخانه غنی آستان قدس رضوی.

او همچنین می‌گوید: از بهترین اوقات زندگی من تشرف به مشهد رضوی است، گویا انسان به بهشت وارد می‌شود. گفتنی است اختتامیه چهارمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی توسط سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در 16 مهرماه برگزار گردید. در این مراسم از 18 اثر برتر و برگزیده و یک پایان‌نامه برتر و دو اثر شایسته چاپ با حضور فرهیختگان و اصحاب قلم در مشهد تقدیر به عمل آمد.

منبع:
برچسب:
پیوست:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید