انتشار مجموعه 3 جلدی شعر کودک ناصر کشاورز
۱۳۹۹-۱۲-۱۸
مجموعه 3 جلدی شعر کودک سروده ناصر کشاورز توسط به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) در قالب کتاب های پروانه روانه بازار کتاب شد.

دیدترین آثار «به نشر» برای کودکان روانه بازار شد
انتشار مجموعه 3 جلدی شعر کودک ناصر کشاورز
مجموعه 3 جلدی شعر کودک سروده ناصر کشاورز توسط به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) در قالب کتاب های پروانه روانه بازار کتاب شد.

به گزارش آستان نیوز، نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و ترغیب کودکان به کتابخوانی یکی از اهداف انتشارات به نشر از چاپ کتاب هایی با عنوان «پروانه» است. انتشارات به نشر به تازگی مجموعه 3 جلدی شعر کودک سروده ناصر کشاورز از جمله شاعران موفق معاصر در حوزه شعر کودک و نوجوان را با تصویرگری ساقی ذاکر نژاد، مریم پیروزمهر و تهمینه خواجوی برای نخستین بار به چاپ رسانده است.
«دوست شود با خاک و آب»، «یکی شکل خود من» و «به سیب گفتم سلام خانم» از جمله عنوان های کتاب های این مجموعه شعر است. این مجموعه شعر کودکانه، مفاهیم و موضوعات کاربردی ویژه کودکان را در قالب موضوعات مختلف میوه ها، بازی، حیوانات، خانه، هستی و طبیعت، باور، مذهب، محیط پیرامون و دنیای خیالی کودک و... به کودکان آموزش می دهد. اشعار این مجموعه علاوه بر موسیقایی و شاد بودن با بهره گیری از تصاویر شعری ملموس و عینی برای کودک، حالت روایی و سیر داستانی خود را حفظ کرده است.
شعرهای این مجموعه3 جلدی برای مخاطب گروه سنی «ب» سروده شده که با صفحه آرایی خاص و ویژه جذابیت‌های بصری متعددی را برای کودکان ایجاد می کند.
هر یک از جلدهای این مجموعه در شمارگان 2 هزار نسخه، در قطع خشتی در 24 صفحه منتشر شده و با قیمت 140 هزار ریال در فروشگاه های کتاب و محصولات فرهنگی به نشر در مشهد و سراسر کشور در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

نظرسنجی

نظر شما در مورد مطالب این وب سایت چیست؟

انتخاب‌ها

تصاویر شاعران

This block is broken or missing. You may be missing content or you might need to enable the original module.