۱۳۹۸-۰۵-۳۰
کتاب "مدل سازی معادلات ساختاری فراتحلیلی" منتشر شد
کتاب "مدل سازی معادلات ساختاری فراتحلیلی" منتشر شد
کتاب "مدل سازی معادلات ساختاری فراتحلیلی" تالیف سوازان جک و ترجمه حجت وحدتی و سید هادی موسوی نژاد توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی به چاپ رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، کتاب مدل سازی معادلات ساختاری فراتحلیلی یا به اختصار MASEM یک شاخه تحقیقاتی جدید و دارای جهت گیری کاربردی است. به طریق MASEM و با تمرکز بر رویکرد دو مرحله مدل سازی معادلات ساختاری می توان یک مدل واحد را برای تبیین روابط بین مجموعه ای از متغیرها در چندین مطالعه مورد آزمون قرار داد. این کتاب دانش عملی مورد نیاز برای انجام پژوهش ها در حوزه مدل سازی را با ارائه مثال های کاربردی با نرم افزار مربوطه که داده های آن به صورت آنلاین در دسترس محققان قرار دارد، فراهم می‌کند.

مقدمه‌ای بر فرا تحلیل و مدل سازی معادلات ساختاری، روش هایی برای مدل سازی معادلات ساختاری فراتحلیلی، ناهمگنی، موضوعاتی در خصوص مدل سازی معادلات ساختاری فراتحلیلی، برازش مدل مسیر با روش دو مرحله ای، برازش مدل عاملی با رویکرد دو مرحله ای عناوین فصل های این کتاب می باشد.

 علاقه مندان برای تهیه این اثر می توانند به فروشگاه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به آدرس تهران - خيابان انقلاب - بين فلسطين و چهار راه وليعصر-  فروشگاه و نمايشگاه دائمي كتاب جهاد دانشگاهي مراجعه و یا با شماره تلفن 02166487625تماس حاصل نمایند

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید