نمایشگاه دفاع مقدس در کتابخانه امام رضا(ع) گناباد به کار خود پایان داد
۱۴۰۰-۰۷-۱۰
نمایشگاه دفاع مقدس در کتابخانه امام رضا(ع) گناباد به کار خود پایان داد
اختتامیۀ نمایشگاه دفاع مقدس در گناباد با همکاری کتابخانۀ امام رضا(ع) از کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در این شهر با حضور نیروهای نظامی، راویان دفاع مقدس، آتش‌نشانان و مسئولین شهری برگزار شد.

به گزارش گنجینۀ رضوی، رئیس ادارۀ کتابخانه‌های وابسته به سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با اشاره به برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس به مدت هفت روز در باغ ملی شهرداری شهرستان گناباد با همکاری کتابخانه امام رضا(ع) وابسته به آستان قدس رضوی، سپاه پاسداران، بسیج، دفتر حفظ نشر آثار دفاع مقدس، انجمن راویان، شهرداری و دفتر امام جمعه شهرستان افزود: در این نمایشگاه کتاب، پوستر و بروشور با موضوع شهید وشهادت در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.
علی‌اصغر کهن از برگزاری مراسم اختتامیه این نمایشگاه با حضور نیروهای نظامی، انتظامی، فرماندار، شهردار، راویان دفاع مقدس و جمعی از آتش‌نشانان و مسئولین شهری خبر داد.
وی در ادامه به بازدید رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان از کتابخانه و حضور در جمع توان‌جویان باشگاه فرهنگی برنامه رادیوئی CBR اشاره کرد.

کهن در پایان گفت: تجلیل از آتش نشانان شهرستان گناباد با اهدای قرآن و بسته متبرک به مناسبت روز آتش‌نشانی، تجلیل از شهدای دفاع مقدس و مراسم غبارروبی از مزار شهدا بخشی از این مراسم بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید