تورقی بر سیره فاطمی در نمایشگاه کتاب کتابخانه‌های وابسته رضوی
۱۴۰۱-۱۰-۰۵
تورقی بر سیره فاطمی در نمایشگاه کتاب کتابخانه‌های وابسته رضوی
کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان‌ها، همزمان با ایام سوگواری دهه فاطمیه، به برگزاری نمایشگاه کتاب و نرم افزار اقدام کردند.

به گزارش گنجینه رضوی، این نمایشگاه‌ها در ادامه سلسله نمایشگاه‌های موضوعی و مناسبتی کتابخانه‌های وابسته با هدف معرفی هرچه بیشتر منابع موجود در این زمینه به مراجعان و آشنا کردن نسل جوان با  فرهنگ و سيره اُمِّ الْاَئِمَّةِ حضرت فاطمه زهرا(س) دایر شده است.
کتابخانه‌های مجتمع فرهنگي امام خميني (ره)، اميرالمؤمنين (ع)، حسينيه امام رضا(ع)، آيت‌الله حاج شيخ مجتبي قزويني (ره)، مسجدامام رضا(ع) و غدير بابا علي مسجدالرضا(ع)، امام رضا(ع) كرمانشاه، بروجرد و بیرجند از جمله این مراکز هستند که نمایشگاه‌هایی را با عناوین «یاس نبی»، «جرعه‌ای از کوثر»، «تنديس عصمت»، «شميم ياس»، «جاي خالي ياس»، «ریحانه جاودان» و «کوثر رسالت» برگزار کردند.
 فاطمه (س) كوثر رسالت، فاطمه زهرا بانوي بهشت، دانشنامه شهادت حضرت زهرا (س)، سيره و سيماي ريحانه پيامبر، ترجمه بيت‌الاحزان، محورهستي فاطمه زهرا، هزار شاخه طوبي، روزشمار فاطميه، محبوبه جاويدان: فاطمه (س) از ديدگاه اهل سنت، از عرش تا عرش: تجزيه و تحليل زندگي سياسي حضرت زهرا(س)، اسناد شهادت حضرت زهرا عليها السلام از ديدگاه شيعه و سني، دردانه دلداده: بررسي تحليلي زندگاني حضرت فاطمه زهرا (س) از جمله آثار به نمایش گذاشته شده است که قابل امانت به علاقه‌مندان خواهد بود.  
شایان ذکر است کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی هم سو با سایر بخش‌های سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز استاد این آستان، در راستای آشنایی مخاطبان با مناسبت‌های ملی و مذهبی برگزاری نمایشگاه کتاب و نرم افزار موضوعی را در دستور کار خود قرار داده است. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید