جشنواره کودکان هوشمند
۱۳۹۶-۰۵-۱۹
مسابقه «ایران من» ویژه کودکان فراخوان داد
نخستین دوره جشنواره مسابقه عکس، نقاشی و متون ادبی «ایران من» ویژه کودکان ۵ تا ۱۲ سال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، نخستین دوره جشنواره مسابقه «ایران من» با محوریت «اتحاد، امنیت، آرامش» ویژه کودکان ۵ تا ۱۲ سال به همت موسسه کودکان هوشمند ۱۷ شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش تبین اوضاع کشورمان برای کودکان و برشمردن اهمیت آرامش و امنیت حاکم بر کشور از اهداف این جشنواره عنوان شده است. در اطلاعیه روابط عمومی مسابقه ایران من آمده است که امروز محیط پیرامون میهن ما ایران سرشار از آشوب و ناامنی و جنگ است اما کشور عزیزمان از آرامش و امنیت مثال زدنی حتی در مقایسه با کشورهای پیشرفته جهان برخوردار است که دوست و دشمن به آن معترفند، این جشنواره بر آن است تا با توجه به اهمیت موضوع اتحاد، امنیت و آرامش ایران غیورمان، کودکان سراسر کشور را با این مقوله آشنا کند تا آن‌ها هم سهمی هرچند کوچک در این جشن ملی ایفا کنند.

این رویداد فرهنگی و هنری در سه حوزه عکس، نقاشی و متن ادبی برگزار و به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا ۷ شهریور ماه ۱۳۹۶ فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی مراجه کنند یا از طریق شبکه تلگرام به نشانی festival_sk@ آثار خود را برای دبیرخانه جشنواره کودکان هوشمند ارسال کنند.

جوایز نخستین دوره مسابقه «ایران من» به ترتیب برای نفر اول یک میلیون تومان جایزه نقدی و تندیس جشنواره، نفر دوم ۷۰۰ هزار تومان به همراه تندیس جشنواره و نفر سوم ۵۰۰ هزار تومان و تندیس جشنواره است.

 
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید