سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
جشنواره بین المللی کتاب سال رضوی

ارسال فراخوان جشنواره بین المللی کتاب سال رضوی به 4 هزار نفر از فعالان حوزه رضوی

فراخوان نهمین جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی برای بیش از 4 هزار نفر از فعالان حوزه رضوی ارسال شد.
۱۳۹۵/۰۳/۲۴
فراخوان نهمین جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی برای بیش از 4 هزار نفر از فعالان حوزه رضوی ارسال شد
به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، دبیر اجرایی نهمین جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی اعلام کرد: فراخوان نهمین جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی با همکاری بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) برای فعالان حوزه رضوی که در سالهای گذشته با جشنواره های مختلف امام رضا(ع) در سراسر کشور ارتباط داشته اند ارسال شد. مهدی قیصری نیک خاطرنشان کرد: این فراخوان برای برگزیدگان جشنواره های مختلف رضوی، خادمان فرهنگ رضوی، اعضای کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور، خبرنگاران، داوران، نویسندگان و هیات های علمی جشنواره های مختلف، دبیرخانه جشنواره های رضوی و ... ارسال شد.
وی با بیان اینکه اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های علمی، هنری و پژوهشی مرتبط با سیره و ابعاد مختلف شخصیت امام رضا(علیه‌السلام)، شناسایی، تجلیل و حمایت از تولیدکنندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در این زمینه و کمک به انتشار گستردة آن‌ها از اهداف برگزاری این جشنواره است، افزود: نهمین جشنوارة بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی در بخش‌های کلی کتاب برتر، کتاب دیجیتال برتر، پایان‌نامه برتر، ناشر برتر و آثار شایسته چاپ با موضوع امام رضا(علیه‌السلام) و خاندان آن حضرت، هم‌زمان با دهة کرامت، در سازمان کتابخانه‏ها، موزه‏ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی برگزار می شود.

گفتنی است که نویسندگان، ناشران و فعالین در حوزه رضوی، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات این جشنواره به سایت جشنواره به نشانی http://library.aqr.ir/ketabsal مراجعه نمایند.
منبع:
پیوست:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید