من هم داستان عاشقانه‌اي داشتم
۱۳۹۸-۰۵-۰۲
من هم داستان عاشقانه‌اي داشتم از پرفروشترین داستانهای انگلیسی قرن 21

من هم داستان عاشقانه‌اي داشتم/ راويندر سينک؛ ترجمه‌ي سوگند اکبريان.- تهران: عطر کاج، ‎۱۳۹۸.
شماره دیویی:م988س823/92

داستان عاشقانه، از دیر باز در هر زبان و فرهنگ و ملتی بوده اند. شاید آنها را با نام لیلی و مجنون، رادها و کریشنا، رام و سیتا، و ....بشناسیم. اما داستان خوشی و راوین، داستان عاشقانه و متفاوتی در قرن 21 است که قلب میلیون ها نفر را متاثر کرد .
داستانی که عشق در اولین نگاه نبود، بلکه عشق در اولین کلیک بود، عشقی در عصر تکنولوژی و اینترنت. عشقی که تنها هشت ماه دوام داشت و من هر شب با گریه به خواب می رفتم. هر! شب!
یک روز عصر به خودم آمدم، تا ابد که نمی تونی این جور باشی، چون وقتی که شب می شد می ترسیدم،  نمی تونی همین طور شکسته تر بشی . دیگه باید بس کنی، آن موقع بیست و پنج سالم بود. افسرده از پایان دادن به بیچارگی که هر روز بیشتر از دیروز در آن غرق می شدم، می خواستم به خود قبلی ام برگردم .
به راه هایی که می توانستم انجام بدهم فکر کردم. و در بین آنها، بهترین راه، نوشتن داستان عاشقانه ام بود.  فهمیدم من هم روزی خواهم رفت، و می خواستم بعد از خودم چیزی بماند که گویای داستانم باشد.... داستان عاشقانه من به دنیا .
کتاب من هم داستان عاشقانه ای داشتم اثر راویندر سینگ و با ترجمه سوگند اکبریان در 248 صفحه توسط انتشارات عطر کاج چاپ و منتشر شده است و جزو پرفروشترین  داستانهای انگلیسی قرن 21 به شمار می رود.

 

سازندگان:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

نظرسنجی

نظر شما در مورد مطالب این وب سایت چیست؟

انتخاب‌ها

تصاویر شاعران

This block is broken or missing. You may be missing content or you might need to enable the original module.