برگزاری مسابقه حضوري مجله، فیلم و کتابخوانی در اتاق مطالعه نورالهدی
۱۳۹۸-۰۵-۲۲

همزمان با ایام دهه ولایت اجرا می‌شود؛
برگزاری مسابقه حضوري مجله، فیلم و کتابخوانی در اتاق مطالعه نورالهدی
مسابقه حضوري مجله، فیلم و کتابخوانی ویژه دهه ولایت به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در اتاق مطالعه نورالهدی برگزار می‌شود.

به گزارش آستان نیوز، همزمان با آغاز ایام دهه ولایت مسابقه فیلم، مجله و کتابخوانی با موضوع امامت اهل بیت(ع) از سوی سامانه نورالهدی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
این مسابقه با پخش برگزیده فیلم و انیمیشن‌های کوتاه توسط سامانه نورالهدی حرم مطهر رضوی اجرا می‌شود و در پایان سوالاتی از متن همان آثار پخش شده تهیه و در بین مخاطبان برگزار می‌شود.
برگزاري مسابقه براي گروه هاي مختلف مراجعه کننده به اتاق مطالعه و مسابقه نورالهدي از طریق استخراج سوال از کتب، فیلم و انیمیشن‌هاي کوتاه و .... با موضوعات متنوع ویژه کودكان، نوجوانان و جوانان در مناسبت های مختلف از جمله خدمات سامانه نورالهدی حرم مطهر رضوی است.
علاقمندان می‌توانند در ایام دهه ولایت با حضور در اتاق مطالعه نورالهدی و استفاده از برنامه‌های متنوع این مجموعه یکی از شرکت کنندگان مسابقه فرهنگی فیلم نورالهدی باشند و از هدایای متبرک آستان قدس رضوی بهره‌مند شوند.
یاد آوری می‌شود؛ در طرح سامانه مخاطبان نورالهدی حرم مطهر رضوی دانش‌آموزان مقطع دبستانی در گروه سنی کودک، دانش‌آموزان دوره اول دبیرستان در گروه سنی نوجوان و دانش‌آموزان دوره دوم دبیرستان در گروه سنی جوان قرار گرفته‌اند و علاقه‌مندان به عضویت در شبکه مخاطبان نورالهدی می‌توانند به سایت razavi.aqr.ir مراجعه و ضمن تکمیل فرم و عضویت نورالهدی به خانواده بزرگ نورالهدی بپیوندند.

 

سازندگان:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

نظرسنجی

نظر شما در مورد مطالب این وب سایت چیست؟

انتخاب‌ها

تصاویر شاعران

This block is broken or missing. You may be missing content or you might need to enable the original module.