ارائه ۳۰ عنوان کتاب در ایستگاه‌های مطالعه حرم رضوی
۱۳۹۸-۰۵-۲۲

از سوی انتشارات آستان قدس رضوی صورت گرفت؛
ارائه ۳۰ عنوان کتاب در ایستگاه‌های مطالعه حرم رضوی
۳۰عنوان کتاب با شمارگان ۲۰ هزار جلد با محوریت معارف رضوی در ایستگاه‌های مطالعه کتاب به زائران و مجاوران ارائه شده است.

به گزارش آستان نیوز، این کتاب‌ها به همت اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی، به‌نشر و... با محوریت معارف رضوی در قالب‌ها و موضوعات متنوع متناسب تمام رده‌های سنی زائران و مجاوران در ایستگاه‌های مطالعه کتاب زائر تهیه شده است و تابستان امسال برای اولین بار با رویکرد توجه به نیاز فرهنگی زائران و مجاوران حرم امام رضا(ع) در اختیار علاقمندان به کتاب و مطالعه گذاشته شد.
سه سال است که طرح مطالعه کتاب زائر در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت زائران بارگاه منور رضوی راه اندازی شده است که در ابتدا فقط در رواق‌های حر عاملی و شیخ طوسی و در برخی از مناسبت‌ها، در ابعاد محدود اجرا می‌شد. امسال با عنایت امام هشتم(ع) و برنامه‌ریزی‌های دقیق اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی این طرح به صورت گسترده در سطح حرم مطهر رضوی اجرا شد.
تجهیز قفسه‌های کتاب جهت مطالعه زائران و ایجاد سرای کتاب در رواق‌های حرم مطهر رضوی با رویکرد ترویج آموزه‌های رضوی و فراگیری دانش ائمه عصمت و طهارت(ع) و نهادینه کردن آن در سطح جامعه از جمله اهداف طرح مطالعه کتاب زائر است.
همچنین موضوع اهدای کتاب هم در این طرح درنظر گرفته شده و علاقه مندان می‌توانند کتب خود را به این فضای فرهنگی اهدا کنند تا زائران و مجاوران امام هشتم(ع) از آن بهره مند شوند.
یادآوری می‌شود؛ اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با برقراری ارتباط مستمر با حوزه‌های مختلف این معاونت و شناسایی نیازهای زائران، نقشه محتوایی محصولات تولیدی به ویژه کتاب را طراحی می‌کند و با برنامه‌ریزی منسجم و منطقی در حوزه تولیدات فرهنگی خدمات ارزنده‌ای را به زائران و مجاوران این بارگاه ملکوتی ارائه می‌دهد.

 

سازندگان:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

نظرسنجی

نظر شما در مورد مطالب این وب سایت چیست؟

انتخاب‌ها

تصاویر شاعران

This block is broken or missing. You may be missing content or you might need to enable the original module.