کارشناسان زنگ کتاب در محله پنجتن مشهد مقدس
۱۳۹۸-۰۵-۲۴
کارشناسان زنگ کتاب در محله پنجتن مشهد مقدس اجرای زنگ کتاب در محدوده التیمور سابق و پنجتن فعلی توسط همکاران: مریم شایگانی، فاطمه فخری، نسرین کمالی پور، زهره آمارلو، بتول علیزاده، اشرف جمالی انجام شده است. کودک، نوجوان و بزرگسال مخاطب اجرای زنگ کتاب این مراکز بوده اند.

کارشناسان زنگ کتاب در محله پنجتن مشهد مقدس

اجرای زنگ کتاب در محدوده التیمور سابق و پنجتن فعلی توسط همکاران: مریم شایگانی، فاطمه فخری، نسرین کمالی پور انجام شده است.
موسسه قرآنی بیت المهدی علیه السلام، به مدیریت آقای افتخاری و دبستان عصر ظهور و انوارالجنه از مراکز اجرای زنگ کتاب پنجتن می باشد.

کتابخانۀ مرکزی آستان‌قدس‌رضوی در پنجمین و ششمین زنگ کتاب خود به سراغ مؤسسۀ قرآنی بیت‌المهدی در منطقۀ پنجتن مشهد رفت و در جمع فراگیران این مرکز به معرفی کتاب و شاهنامه خوانی پرداخت.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان‌قدس‌رضوی طرح زنگ کتاب در پنجمین و ششمین اجرای خود در سال جاری، میهمان مؤسسۀ قرآنی بیت‌المهدی در منطقۀ پنجتن مشهد شد. رئیس ادارۀ کتابخانۀ عمومی آستان‌قدس‌رضوی با اعلام این خبر اظهار داشت: جمعی از کتابداران و کارشناسان کتابخانۀ مرکزی آستان‌قدس به درخواست این مؤسسه با حضوری چند ساعته در دو روز متوالی در این مرکز، در جمع پنجاه نفر از فراگیران به معرفی کتاب و شاهنامه‌خوانی پرداختند.
وی یکی از اهداف این برنامه را ترويج فرهنگ كتاب‌خواني ذکر کرد و گفت: در این طرح،  كتاب‌های «رسالۀ حقوق امام‌سجاد(ع)»، «معجزۀ شكرگزاري» و «ايرانمرد» معرفي شد و منتخبی از متن كتاب‌ها براي جوانان و نوجوانان حاضر در برنامه خوانده شد. مشایخی، همچنین از شاهنامه‌خوانی در این برنامه خبر داد و بیان کرد: در این جمع ابياتي از ديباچۀ شاهنامه و گفتار ستايش‌آميز حكيم ابوالقاسم فردوسي دربارۀ اهل بيت پيامبر(ص) نيز خوانش شد.
رئیس ادارۀ کتابخانۀ عمومی آستان‌قدس با بیان اینکه مؤسسۀ قرآنی بیت‌المهدی هشت هزار کتاب با موضوعات مختلف را در اختیار دارد، خاطرنشان کرد: تالار اینترنت، نرم‌افزار و کتابخانۀ دیجیتال این مؤسسه نیز با همکاری کتابخانۀ آستان‌قدس‌رضوی راه‌اندازی شده است.
گفتنی است رئیس ادارۀ کتابخانۀ عمومی آستان‌قدس‌رضوی پیش‌تر از اجرای گستردۀ طرح «زنگ کتاب» در مدارس و مراکز مختلف توسط کتابداران آستان‌قدس‌رضوی خبر داده بود. مراکز، مؤسسات و مدارس می‌توانند با درخواست از کتابخانۀ مرکزی آستان‌قدس از مزایای این طرح در شاخه‌های گوناگون آن بهره‌مند شوند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

نظرسنجی

نظر شما در مورد مطالب این وب سایت چیست؟

انتخاب‌ها

تصاویر شاعران

This block is broken or missing. You may be missing content or you might need to enable the original module.