خستگي‌ناپذير کتابی نوشته عبدالمجيد رحمانيان
۱۳۹۸-۰۶-۰۶
معرفی کتاب خستگي‌ناپذير، به مناسبت آغاز هفته دولت و شهادت سیدعلی اندرزگو است. این کتاب دارای سه بخش است که در بخش اول با عنوان آن یار آسمانی، سید آزادگان به رابطه خود با شهید سید علی اندرزگو می پردازد و گوشه هایی از شجاعت‌ها، کرامات و حالات معنوی و حماسی او را بیان می‌کند.

2 شهریور1398 آغاز هفته دولت- شهادت سیدعلی اندرزگو
معرفی کتاب: خستگي‌ناپذير/ عبدالمجيد رحمانيان.- تهران: پيام آزادگان، ‎۱۳۹۱.
عبدالمجید رحمانیان نویسنده کتاب "خستگي‌ناپذير" سال 1341 در جهرم متولد شده است. وی فروردین سال1360 عازم جبهه شد و 11 اردیبهشت سال 1361 در عملیات بیت المقدس و در منطقه فکه به اسارت ارتش متجاوز صدام درآمد؛ رحمانیان هشت سال و چهار ماه اسارت خود را در اردوگاه های وزارت دفاع عراق، عنبر، موصل های یک تا چهار، العماره و تکریت گذراند و پس از آزادی،در حوزه های پژوهشی مشغول به فعالیت است، از این آزاده تاکنون آن یار آسمانی،حماسه های ناگفته، مادر با سرفه هایش، قصه آزادگان، شهدای غریب، رهاورد غربت، هنرهای نمایشی در اسارت، صنایع دستی در اسارت و درهای همیشه باز به چاپ رسیده است.
این کتاب دارای سه بخش است که در بخش اول با عنوان آن یار آسمانی، سید آزادگان به رابطه خود با شهید سید علی اندرزگو می پردازد و گوشه هایی از شجاعت‌ها، کرامات و حالات معنوی و حماسی او را بیان می‌کند.
در بخش دوم کتاب "خستگی ناپذیر" با عنوان حماسه های ناگفته، از شخصیت عارف مجاهد، شهید دکتر مصطفی چمران سخن می گوید و از خاطره هایی از دوران اسارت خود سخن می گوید.
بخش سوم که عنوان مهاجران ملکوت دارد نیز اختصاص به بیان خاطرات از عارفان و عالمان وارسته و کرامات آنها دارد.

یادآور می شود، کتابخانه‌تخصصی‌ادبیات‌حرم‌مطهر‌رضوی، هر ماه با توجه به رویدادهای مذهبی و فرهنگی به معرفی کتب موجود در کتابخانه تخصصی ادبیات در تقویم‌ادبی‌هرماه می پردازد و گرامی‎داشت این روزها و مناسبتها را یادآور می‌شود. آگاهی شما دوستداران کتاب و کتاب‌خوانی در فزون باد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

نظرسنجی

نظر شما در مورد مطالب این وب سایت چیست؟

انتخاب‌ها

تصاویر شاعران

This block is broken or missing. You may be missing content or you might need to enable the original module.