درخشش آثار به نشر در جشنواره دوسالانه «نشان شیرازه»
۱۳۹۹-۱۲-۱۸
کتاب های «امام خمینی(ره)، بنیان‌گذار انقلاب اسلامی» ومجموعه «شاه فراری شده» از میان 295 اثر راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی موفق شدند در بین 64 اثر برگزیده بخش های طراحی گرافیک جلد کتاب و برترین طراحی گرافیک «قلم متن» چهارمین دوسالانه نشان شیرازه قرار بگیرند.

درخشش آثار به نشر در جشنواره دوسالانه «نشان شیرازه»
مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از برگزیده شدن کتاب‌های «امام خمینی(ره)، بنیان‌گذار انقلاب اسلامی» و مجموعه «شاه فراری شده» در چهارمین دوسالانه «نشان شیرازه» خبر داد.

حسین سعیدی در گفت وگو با آستان نیوز گفت: کتاب های «امام خمینی(ره)، بنیان‌گذار انقلاب اسلامی» ومجموعه «شاه فراری شده» از میان 295 اثر راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی موفق شدند در بین 64 اثر برگزیده بخش های طراحی گرافیک جلد کتاب و برترین طراحی گرافیک «قلم متن» چهارمین دوسالانه نشان شیرازه قرار بگیرند.
وی با اشاره به اینکه کتاب «امام خمینی(ره)، بنیان‌گذار انقلاب اسلامی» در بخش برترین طراحی گرافیک جلد کتاب اثری شایسته تقدیرشناخته شد، افزود: این اثر از جمله مهم‌ترین آثار به‌نشر است که به قلم مرحوم امیر حسین فردی، نویسنده برجسته آثار انقلابی و ادبیات داستانی نوشته شده وبا طراحی گرافیک حسین دین‌پناه برای مخاطب نوجوان منتشر شده است.
سعیدی تصریح کرد: کتاب«امام خمینی(ره)، بنیان‌گذار انقلاب اسلامی» به زندگی و مبارزات حضرت امام خمینی(ره) می‌پردازد. از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به خلاصه، مفید و مصور بودن کتاب اشاره کرد که مخاطب نوجوان را به راحتی با سیر تاریخی بنیان گذار انقلاب آشنا می‌کند.
وی با اشاره به اینکه مجموعه ۱۰ جلدی «شاه فراری شده» در بخش برترین طراحی گرافیک چهارمین دوسالانه نشان شیرازه نامزد دریافت جایزه شده است، تصریح کرد: این مجموعه به قلم مجید ملامحمدی و با تصویگری مهسا هدایتی روایتی از خاطرات کودکی نویسنده از دوران ظلم و ستم شاهنشاهی و پیروزی انقلاب اسلامی است که از زبان یک کودک برای کودکان بازگو شده است.
سعیدی با اشاره به عناوین مجموعه ۱۰ جلدی «شاه فراری شده» تصریح کرد: «آن روز قلۀ دماوند گریه کرد»، «اسم اینجا سیاه‌چال است»، «من به دیدن شاه نمی‌روم»، «ننه جان در زندان شاه»، «شاهنشاه و ملاقۀ ننه جان»، «ننه جان به آسمان رفته»، «آب خنک شاهنشاه»، «بوی گلابی‌های آقا جان»، «شاهی که شاخ داشت»، «بابا را به درياچۀ نمك انداخته اند»، «درخت سيبي كه با امام دوست بود» و« هواپيمايي كه فرشته‌ها همراهش بودند» عناوین این مجموعه را تشکیل می دهند.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

نظرسنجی

نظر شما در مورد مطالب این وب سایت چیست؟

انتخاب‌ها

تصاویر شاعران

This block is broken or missing. You may be missing content or you might need to enable the original module.