نبيل: يادنامه شهيد جانباز مجيد نبيل از شکيب‌زاده
۱۴۰۰-۱۲-۱۵
کتاب نبيل که به همت حسن شکیب‌زاده یکی از نویسندگان و مؤلفان دفاع مقدس تألیف و منتشر و به بیان ویژگی‌های شهید مجید نبیل پرداخته تا اخلاق پاک و خالصانه و همت‌های بلند این شهید بزرگوار به تصویر کشیده شود.

نبيل: يادنامه شهيد جانباز مجيد نبيل از شکيب‌زاده

کتاب «نبیل» خاطرات اسوه صبر و استقامت سردار جانباز شهید "مجید نبیل" است.
مومن آن باشد که اندر جزر و مد
کافر از ایمان او حسرت خورد(مولانا)
این کتاب که به همت حسن شکیب‌زاده یکی از نویسندگان و مؤلفان دفاع مقدس تألیف و منتشر و  به بیان ویژگی‌های شهید مجید نبیل پرداخته تا اخلاق پاک و خالصانه و همت‌های بلند این شهید بزرگوار به تصویر کشیده شود.
کتاب «نبیل» در چهار بخش شامل با اهل خانواده، در کلام دوستان، دست‌نوشته‌ها و ضمایم است که به ویژگی‌های مختلف سیره زندگی این شهید بزرگوار در قالب خاطرات مانند مدیریت و منطق قوی، اقامه نماز اول وقت، تشکیل صندوق قرض‌الحسنه، روحیه حق‌طلبی و انصاف، خستگی‌ناپذیری او، پشتکاری عجیب و آرام‌بخش بنیاد شهید پرداخته شده است.

وی در دهم آبان ماه سال 1361 در عملیات محرم در منطقه عملیاتی عین‌خوش با اصابت تیر و قطع نخاع به افتخار جانبازی 70 درصد نایل آمد و پس از 31 سال صبر، استقامت و عمری مجاهدت علمی و مدیریتی روز چهارم آذر ماه سال 92 در بیمارستان شهید مدرس تهران دعوت حق را لبیک گفت و پیکر مطهرش در گلزار شهدای قزوین به خاک سپرده شد.
این شهید بزرگوار سال‌ها خادم خانواده‌های جانبازان و ایثارگران بود و به عنوان مدیرکل بنیاد جانبازان استان قزوین و مدیرکل بودجه و تشکیلات بنیاد جانبازان کشور فعالیت می‌کرد.

نبيل: يادنامه اسوه صبر و استقامت سردار شهيد جانباز مجيد نبيل/ مولف: حسن شکيب‌زاده.- قزوين: دانش امروز، ‎۱۳۹۲.

 

سازندگان:
منابع:
نبيل: يادنامه شهيد جانباز مجيد نبيل از شکيب‌زاده
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

نظرسنجی

نظر شما در مورد مطالب این وب سایت چیست؟

انتخاب‌ها

تصاویر شاعران

This block is broken or missing. You may be missing content or you might need to enable the original module.