راهنمای تقويت فن بيان و تسلط بر سخنرانی
۱۴۰۰-۱۲-۲۳
راهنمای تقويت فن بيان و تسلط بر سخنرانی کتابی از آماندا هنسی است که با ترجمه حنانه گرجی میخوانيد. با کمک اين کتاب میتوانيد اعتمادبهنفس خود را

کتاب راهنمای تقويت فن بيان و تسلط بر سخنرانی

راهنمای تقويت فن بيان و تسلط بر سخنرانی کتابی از آماندا هنسی است که با ترجمه حنانه گرجی میخوانيد. با کمک اين کتاب میتوانيد اعتمادبهنفس خود را افزايش دهيد، جسارت حرفزدن پيدا کنيد و برای مخاطبان خود الهامبخش باشيد. درباره کتاب راهنمای تقويت فن بيان و تسلط سخنرانی تجربهٔ آمادهشدن برای سخنرانی و ارائهٔ آن اصلاً نبايد ترسناک و عذابآور باشد. بلکه در عوض میتواند مثل سفری ماجراجويانه و مهيج به سرزمين ناشناختهها يا مأموريتی همراه با کشف، عشق و بهرهمندی از ثمرات آن باشد.

تپش قلبتان بايد بهخاطر هيجان باشد، نه از روی ترس. بايد بتوانيد مثل يک قهرمان داستانتان را بگوييد، شوخی کنيد، با تمام وجود قلب، جسم و جان خود را درگير سخنرانیتان کنيد و هدفی داشته باشيد که همواره به شما انگيزه بدهد! تا در نتيجه نهتنها فرايند سخنرانی برايتان حالت سفری ماجراجويانه داشته باشد، بلکه محتوای آن نيز قوی و تأثيرگذار باشد. همهٔ ما در زندگی بايد جايی سخنرانی در جمع را تجربه کنيم؛ چه در جايگاه شخصی و چه در جايگاه حرفهای. توانايی جلب توجه مخاطب و حفظ آن در طول سخنرانی مهارت مهمی است که حتماً نبايد ذاتی باشد.

اين کتاب کمکتان میکند تا اين مهارت را ياد بگيريد، آن را تمرين کرده و بدون توجه به سطح فعلیتان، در اين زمينه پيشرفت کنيد. موضوع سخنرانیتان هرچه باشد، چه ارائهٔ طرحی کاری و چه صحبت در مراسم ازدواج، يا هر کسی از شما درخواست سخنرانی کرده باشد، چه مديرتان و چه بهترين دوستتان، در هر صورت بايد بتوانيد اين کار را با اطمينان و اشتياق انجام دهيد. اگر تابهحال هيچ تمرينی در اين زمينه نداشتهايد، تنها نيستيد. اين راهنمای ساده به شما کمک میکند تا در تمام زمينهها در مسير موفقيت قرار بگيريد؛ اعم از تنظيم مطالبتان، استفاده از استعاره، لحن مناسب و حرکت دستها. برای داشتن يک ارائهٔ عالی بايد در تکتک لحظهها حضور کامل داشته باشيد. در اين کتاب، هنر رسيدن به آن مورد شگفتانگيز - حضور - را نيز ياد میگيريد. بههرحال لازم است بدانيد که برای سخنرانی در کنفرانسی بزرگ، يک جلسهٔ کوچک داخلی، دانشگاه، تماس تصويری، مراسم ازدواج، پادکست و... چطور صحنه را دراختيار داشته باشيد و درعينحال احساس راحتی کنيد. راهنمای تقويت فن بيان و تسلط بر سخنرانی به شما ياد میدهد که چگونه مخاطبتان را به سفری جذاب ببريد و بهنوعی تأثيرگذار هم باشيد.

شايد مخاطب بخواهد روی اصلاً روی ديدگاهش تأثير گذاشته باشيد. بهراحتی میتوانيد به اين اهداف و اهدافی پروژهتان سرمايهگذاری کند، به شما ملحق شود يا فراتر از اين برسيد؛ فقط کافی است پيام خود را صادقانه و با تمام وجود با مخاطب در ميان بگذاريد... و از اين کار لذت ببريد. خواندن کتاب راهنمای تقويت فن بيان و تسلط بر سخنرانی را به کسانی که سخنرانی و حضور در جلسات گوناگون بخشی از کار و هويت اجتماعی آنها است پيشنهاد میکنيم

سازندگان:
منابع:
راهنمای تقويت فن بيان و تسلط بر سخنرانی
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

نظرسنجی

نظر شما در مورد مطالب این وب سایت چیست؟

انتخاب‌ها

تصاویر شاعران

This block is broken or missing. You may be missing content or you might need to enable the original module.