رهایی از هراس
۱۴۰۱-۰۲-۰۵
 درباره کتاب رهایی از هراس: احساس ترس یکی از زیانبارترین و خطرناک‌ترین احساساتی است که می‌تواند به آدمی دست بدهد. هراس و وحشت است که سبب می‌شود در زندگی...

کتاب رهایی از هراس ناپلئون هیل

 درباره کتاب رهایی از هراس: احساس ترس یکی از زیانبارترین و خطرناک‌ترین احساساتی است که می‌تواند به آدمی دست بدهد. هراس و وحشت است که سبب می‌شود در زندگی احساس سستی و تزلزل کنید و البته به درک بهتر و بیشتر از دنیای پیرامونتان برسید. علاوه بر این ترس عاملی است که می‌تواند بر ذهن نیمه هشیار شما اثر بگذارد، در آن نفوذ کند و اعمال و رفتارتان را تحت تاثیر قرار دهد. با این وجود هراس تنها یک احساس است که به راحتی و با انجام تمرینات لازم می‌توانید آن را کنترل کنید و از غلبه‌اش بر خود جلوگیری کنید. ناپلئون هیل با دو کتاب «قانون موفقیت و بیندیشید و ثروتمند شوید» بسیار مطرح شد.

او علاوه بر ثروت به شهرت و تمامی آرزوهای خود رسید و معتقد است که برای موفق شدن اول باید بدانید چه می‌خواهید؛ سپس بدانید چگونه می‌خواهید به آن دست یابید. از نظر وی داشتن یک هدف قطعی و مشخص، مهم‌ترین شاه کلید موفقیت محسوب می‌شود. اکنون او در کتاب رهایی از هراس (Freedom from Your Fears) به سراغ موضوع تازه‌ای رفته که دربردارنده مجموعه‌ای از راهکارها و آموزه‌هایی است که به شما کمک می‌کند شجاع باشید، از ریسک کردن نهراسید، دیدگاه‌های خود را نسبت به زندگی و موقعیت‌هایی که ممکن است برایتان به وجود بیاید، بهبود ببخشید و در نتیجه بتوانید ثروت فراوانی در زندگی به دست آورید. او به شما کمک می‌کند به ترس اجازه ندهید فرمان زندگیتان را به دست بگیرد و هدایتگر شما باشد.

ناپلئون هیل، نویسنده موفق و پرفروش آمریکایی، در کتاب رهایی از هراس به شما کمک می‌کند با چشم‌اندازی جدید و دیدی بازتر، فرصت‌های پیرامون‌تان را مغتنم شمارید و از آن‌ها بهره‌مند شوید. پس بیایید ذهن خود را با مطالعه این اثر پرفروش سایت آمازون، از جنبه‌هاى منفى پاکسازى کنید. این اثر بی‌نظیر قوانینی را به شما آموزش می‌دهد که با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانید بر ترس و وحشت خود غلبه کنید و با گامی استوار به سمت آینده‌ای روشن و موفقیت‌آمیز گام بردارید.

سازندگان:
منابع:
رهایی از هراس
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

نظرسنجی

نظر شما در مورد مطالب این وب سایت چیست؟

انتخاب‌ها

تصاویر شاعران

This block is broken or missing. You may be missing content or you might need to enable the original module.