دعوت نقد کتاب «ترکش دوست داشتنی» در کتابخانه
۱۴۰۱-۰۵-۰۱
دعوت نویسندگان و ادب‌دوستان با محوریت موضوعی دفاع مقدس به نشست نقد کتاب «ترکش دوست داشتنی» در کتابخانه مرکزی حرم مطهر رضوی

دعوت نقد کتاب «ترکش دوست داشتنی» در کتابخانه
مراسم نقد کتاب «ترکش دوست داشتنی» یکشنبه دوم مرداد در اتاق کنفرانس کتابخانه مرکزی حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، در سلسله نشست‌های ادبی شمس، کتاب «ترکش دوست داشتنی» با موضوع زندگی و خاطرات «احمد ابوالقاسمی» قاری بین‌المللی قرآن از دوران دفاع مقدس که به قلم «محمد خسروی‌راد» به رشته تحریر درآمده مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.
این مراسم با حضور جمعی از نویسندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس یکشنبه دوم مرداد ساعت ۹ در اتاق کنفرانس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی واقع در بست شیخ طوسی حرم رضوی برگزار می‌شود.
محمد خسروی‌راد، نویسنده کتاب «ترکش دوست‌داشتنی»: این اثر روایت زندگی احمد ابوالقاسمی است که بخش قابل توجهی از آن به حضور این قاری بین‌المللی در جبهه اختصاص یافته است. حضور در مسابقات قرآن، مسافرت‌هایی که به گوشه و کنار کشور و دیگر کشورهای دنیا برای آموزش و تلاوت قرآن کریم داشته بخش دیگری از خاطرات بیان شده در این کتاب است.
از جمله آثار محمد خسروی‌راد می‌توان به مجموعه داستان‌ آب و آتش، عکس رنگی مشترک، پنج‌گانه عشق،‌ خاطرات سردار شهید حسن باقری، رمان نقل گیتی و... اشاره کرد.

نویسندگان و ادب‌دوستان با محوریت موضوعی دفاع مقدس به این نشست دعوت هستند.

 

منابع:
دعوت نقد کتاب «ترکش دوست داشتنی»
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

نظرسنجی

نظر شما در مورد مطالب این وب سایت چیست؟

انتخاب‌ها

تصاویر شاعران

This block is broken or missing. You may be missing content or you might need to enable the original module.