چگونه می نویسیم ؛ 7 روش از 7 سفرنامه نویس معاصر
۱۴۰۲-۰۲-۱۲
مجموعه کتاب های چگونه می نویسیم که تاکنون در هشت جلد منتشر شده و جلد نهم آن هم در دست تهیه است، حاصل 22 سال مطالعه و تحقیق است

معرفی کتاب : چگونه می نویسیم؛ 7 روش از 7 سفرنامه نویس معاصر
نوشته : کاظم رهبر
با آثاری از عیسی امیدوار، دکتر محمود زند مقدم، منصور ضابطیان، رضا امیرخانی، مهدی حجوانی، دیوید فارلی، دان جورج
سفرنامه چه ویژگی هایی دارد؟ نویسندگان جوان و علاقمندان چگونه سفرنامه نویسی را آغاز کند؟ به جز کتاب های آموزشی، یکی از منابع با ارزش و یاری کننده، تجربیات سفرنامه نویسانی است که سال ها در این حوزه کار کرده اند. در این کتاب 7 سفرنامه نویس باتجربه و نامی در مورد سفرنامه نویسی، طراحی و ساختار آن سخن می گویند: عیسی امیدوار، دکتر محمود زند مقدم، منصور ضابطیان، رضا امیرخانی، مهدی حجوانی، دیوید فارلی و دان جورج. 
مجموعه کتاب های چگونه می نویسیم که تاکنون در هشت جلد منتشر شده و جلد نهم آن هم در دست تهیه است، حاصل 22 سال مطالعه و تحقیق است. شروع این مجموعه از روزنامه « آفتاب امروز » بود. هدف از تهیه مجموعه کتاب های چگونه می نویسیم، ارائه مطالب کاربردی در حوزه های مختلف نوشتن برای علاقمندانی است که می خواهد به طور حرفه ای در زمینه نوشتن فعالیت کنند. تا کنون هشت کتاب به شرح زیر از این مجموعه منتشر شده است: 100 روش از 100 نویسنده معاصر، 9 روش از 9 داستان نویس معاصر، 14 روش از 14 روزنامه نگار معاصر، 7 روش از 7 فیلم نامه نویس معاصر، 9 روش از 9 نمایش نامه نویس معاصر، 17 روش از 17 نویسنده خلاق معاصر، 12 روش از 12 زندگی نامه نویس معاصر و 7 روش از 7 سفرنامه نویس معاصر. 
یکی از راه های مجرب و نتیجه بخش برای موفقیت در هر امری بهره گیری از تجربیات افراد کارکشته در آن زمینه است، زندگی نامه نویسی هم از این قاعده مستثنی نیست، بنابراین کتاب پیش رو دستورکار خود را بهره گیری از دانش و تجربه دوازده زندگی نامه نویس درمورد زندگی نامه نویسی، طراحی و ساختار آن قرار داده تا علاقه مندان به این حوزه را به منبعی کارآمد متصل نماید و راه را برای حضور در این عرصه به رویشان بگشاید.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

نظرسنجی

نظر شما در مورد مطالب این وب سایت چیست؟

انتخاب‌ها

تصاویر شاعران

This block is broken or missing. You may be missing content or you might need to enable the original module.