روز شهید فرصت مغتنمی برای تکریم خانواده شهدا است
۱۴۰۲-۱۲-۲۲
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به مناسبت گرامیداشت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا، این‌مناسبت را فرصت مغتنمی برای تکریم خانواده شهدا عنوان کرد.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به مناسبت گرامیداشت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا بیانیه‌ای صادر کرد و در این بیانیه شهیدان را آیه‌های پرافتخار اقتدار آفرین میهن اسلامی و یادآور تاریخ مقاومت و ایستادگی ملت ایران برابر دشمنان انقلاب، نظام و ملت ایران دانست.

مشروح متن این‌بیانیه به این‌ترتیب است؛

تاریخ ایران عزیز به ویژه پس از پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مملو از حماسه‌های باشکوه و درس آموزی است که هر یک به تنهایی قادر خواهد بود ضامن بازدارندگی کشور و گویای عظمت و منزلت یکایک ایرانیان در دنیای پرتلاطم امروز باشد.

مقابله شکوهمند و فداکارانه با توطئه‌های تروریستی و تجزیه طلبانه روزها و ماه‌های اول پیروزی انقلاب در کردستان و برخی دیگر از استان‌های مرزی کشور و سپس در ۸ سال دفاع مقدس و جبهه‌های مقاومت اسلامی و دفاع از حرم آل الله با همراهی مجاهدان مؤمن و رشید منطقه در رویارویی با جنگ‌های نیابتی و تروریسم تکفیری تا سنگرها و میدان‌های خطیر دفاع از امنیت و آرامش مملکت اسلامی، صحنه‌های الهام بخشی است که با درخشش شهیدان والا مقام برای ایران و ایرانی غرور و افتخار آفریده است.

روز شهید فرصت مغتنمی برای مهرورزی و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران و آنانی که با درک ضرورت و لزوم دفاع از وطن به ندای «هل من ناصر ینصرنی» حضرت امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) لبیک گفتند و در برابر تجاوز دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادند و حماسه‌ای جاودان و سترگ خلق کردند توصیف و آن را برای جامعه اسلامی منشأ خیرات و برکات کثیر است.

بی تردید حفظ و ترویج فرهنگ و ارزش‌های والای شهیدان گرانقدر برابر هجمه‌های شیطانی امپریالیسم رسانه‌ای غرب و تهاجم فرهنگی و جنگ ترکیبی و شناختی دشمن، ایران عزیز را بیمه و به ویژه نسل جوان این سرزمین را عالمانه و آگاهانه در میدان‌های جهاد و فداکاری برای دفاع از آرمان‌ها، ارزش‌های دینی، ملی و انقلابی آماده حماسه آفرینی‌های تاریخ ساز رهنمون می‌سازد.

منابع:
mehrnews.com
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

نظرسنجی

نظر شما در مورد مطالب این وب سایت چیست؟

انتخاب‌ها

تصاویر شاعران

This block is broken or missing. You may be missing content or you might need to enable the original module.