زنگ کتاب در آبان ماه 1397 در سطح شهر مشهد مقدس
۱۳۹۷-۰۹-۰۳
در اهمیت عنصر کتاب برای تکامل جامعه انسانی، همین بس که تمامی ادیان آسمانی و رجال بزرگ تاریخ بشری، از طریق کتاب جاودانه مانده‎اند. مقام معظم رهبری

زنگ کتاب در آبان ماه 1397 در سطح شهر مشهد مقدس

در اهمیت عنصر کتاب برای تکامل جامعه انسانی، همین بس که تمامی ادیان آسمانی و رجال بزرگ تاریخ بشری، از طریق کتاب جاودانه مانده‎اند. مقام معظم رهبری

رهبر فرزانه و کتابخوان ما فرمودند برای یک ملت خسارت بزرگی است که افراد آن با کتاب سر و کار نداشته باشند و برای یک فرد توفیق عظیمی است که با کتاب مانوس و همواره در حال بهره‎گیری از آن یعنی آموختن چیزهای تازه باشد.

پیرو دغدغه ی انس با کتاب رهبر معظم انقلاب، کتابخانه آسان قدس رضوی با حمایت مسئولان و همت کتابداران مانوس با کتاب این سازمان با طرح زنگ کتاب به معرفی کتاب خوب و مناسب برای کودک تا بزرگسال در مراکز متقاضی از مهد کودک، دبستان، دبیرستان و موسسات متقاضی، نقاط محروم سطح شهر و مراکز نگهداری افراد بی و بد سرپرست پرداخته است. در آبان ماهی که سپری شد، توفیق حاصل شد کتاب از دیوارهای کتابخانه بیرون و برای آنان که امکان حضور در کتابخانه را ندارند، معرفی کتاب صورت پذیرد. 

در آبان ماه امسال، 31 برنامه زنگ کتاب اجرا شد. 16 مرکز محل برگزاری معرفی و خوانش کتاب مناسب در سطح شهر مقدس مشهد بود. 14 همکار در زنگ کتاب به اجرای برنامه برای کودک تا بزرگسال دوست دار کتاب پرداختند.1107 مخاطب در برنامه های زنگ کتاب شرکت داشتند. و حدودا 80 کتاب خوب و مناسب معرفی شد.

اربعین حسینی، روز نوجوان و بسیج دانش آموزی، روز فرهنگ عمومی، رحلت پیامبر، شهادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام و شهادت هشتمین خورشید آسمان امامت، حضرت امام الرئوف، هجرت حضرت رسول گرامی اسلام از مکه به مدینه، روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه، شهادت امام حسن عسگری علیه السلام و آغاز ولایتمداری حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف، روز بزرگداشت علامه طباطبایی، روز کتاب، کتابخوانی و هفته ای که به گرامی داشت کتاب اختصاص داشت، روز وقف، هفته وحدت و ولادت باسعادت پیامبر رحمت، مناسبتهای معرفی کتاب مناسب در آبان ماه بودند که کتب خوب توسط کتابداران آستان قدس رضوی، معرفی و خوانش شد.

همکاران محترم کتابخانه مرکزی و کتابخانه های وابسته به آستان قدس رضوی در سطح شهر که در آبان ماه زنگ کتاب اجرا نمودند: آمارلو، علیزاده، شهرکی، صحرایی، جمالی، مشارموحد، بختیاری، جامی، کاهانی، عدلی، غلامی، سنابادی، میری، شایگانی، جهانی، فخری و کمالی پور بودند.

سازندگان:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

نظرسنجی

نظر شما در مورد مطالب این وب سایت چیست؟

انتخاب‌ها

تصاویر شاعران

This block is broken or missing. You may be missing content or you might need to enable the original module.