نخستین نشست کتابخوان زبان و ادبیات فارسی برگزار می‌شود
۱۳۹۵-۰۷-۲۷
نخستین نشست کتابخوان تخصصی ادبیات فارسی با حضور اساتید، پژوهشگران و کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان تهران در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران، نخستین نشست کتابخوان تخصصی زبان و ادبیات فارسی در استان با همکاری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و با حضور اساتید، پژوهشگران و کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان با هدف معرفی برترین کتاب‌ها در حوزه ادبیات فارسی برگزار می‌شود.
در این آیین که به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران انجام می‌شود، اسماعیل امینی، سمیه ذاکری، شراره علاء، امید نقوی، لیلا کردبچه و روح‌انگیز کراچی در این حوزه کتاب‌هایی را در شاخه‌های ادبیات، داستان و شعر به اشتراک می‌گذارند.
نشست‌های کتابخوان تخصصی از سلسله نشست‌هایی است که نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سال ۱۳۹۵ به‌عنوان «سال خواندن» با هدف اشاعه آگاهی‌های تخصصی و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در موضوعات مختلف برگزار کرده و موضوع اصلی‌شان، ادبیات است. در خلال این برنامه‌ها، کتاب‌‌های زبان و ادب فارسی منتشر شده در بازار نشر، آثار ترجمه‌‌ای و کتاب‌های مرتبط با نقد و تحلیل ادبیات معرفی خواهد شد.
نشست تخصصی زبان و ادبیات فارسی از ساعت 16 و 30 فردا سه‌شنبه (۲۷ مهرماه) در سالن حکمت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی واقع در بزرگراه کردستان، نبش خیابان ۶۴ غریب (خیابان آئینه‌وند) جنب ساختمان‌های آ.اس.پ برگزار می‌شود.
سازندگان:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

نظرسنجی

نظر شما در مورد مطالب این وب سایت چیست؟

انتخاب‌ها

تصاویر شاعران

This block is broken or missing. You may be missing content or you might need to enable the original module.