مروری بر سخنان رهبر معظم انقلاب با موضوع انقلاب اسلامی در کتاب «فجر صادق»
۱۳۹۸-۰۳-۲۶
کتاب «فجر صادق» مشتمل بر سخنان رهبر معظم انقلاب با موضوع انقلاب اسلامی، به مناسبت سی‌امين سال رهبری آیت الله خامنه ای، مروری است بر سخنرانی‌های معظم له با موضوع انقلاب اسلامی که در سه گفتار به آن تبیین شده است.

مروری بر سخنان رهبر معظم انقلاب با موضوع انقلاب اسلامی در کتاب «فجر صادق»

مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی کتاب «فجر صادق» مشتمل بر سخنان رهبر معظم انقلاب را با موضوع انقلاب اسلامی ویژه زائران خارجی منتشر کرد.
به گزارش آستان نیوز، به مناسبت سی‌امين سال رهبری آیت الله خامنه ای و سالگرد ارتحال بنيان‌گذار انقلاب اسلامي حضرت امام خمينی(ره) مديريت زائران غير ايراني كتاب فجر صادق را به دو زبان اردو و عربی ویژه زائران خارجی بارگاه منور رضوی چاپ کرد و در اختیار زائران قرار داد.
این کتاب مروری است بر سخنرانی‌های معظم له با موضوع انقلاب اسلامی که در سه گفتار به آن تبیین شده است که بخش نخست آن با عنوان «نگاهي بر تاريخ انقلاب اسلامي» به بیان سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع انديشمندان خارجی در سالگرد پنجمين سال پيروزی انقلاب اسلامي اختصاص یافته است.
بخش‌های دیگر کتاب مذکور نگاهی به سخنان ایشان در سی‌امين سال پيروزی انقلاب اسلامی در جمع اساتيد و نخبگان دانشگاهی استان فارس با عنوان «نگاهی كلان به انقلاب اسلامی» و همچنین خطابه‌های ایشان با عنوان «صدور انقلاب» دارد.
در پايان نيز به صورت مصور و با استناد به منابع جهانی، اشاره‌ای به برخی از دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی شده است.
لازم به ذکر است؛ اداره ارتباطات اسلامی زائران غیر ایرانی كتاب «فجر صادق» را ویژه زائران اردو‌زبان در شمارگان 3 هزار و زائران عرب‌زبان در شمارگان 5 هزار نسخه توليد و در بین آنان توزیع کرده است.

سازندگان:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

نظرسنجی

نظر شما در مورد مطالب این وب سایت چیست؟

انتخاب‌ها

تصاویر شاعران

This block is broken or missing. You may be missing content or you might need to enable the original module.