بهره‌مندی مراکز فرهنگی مشهد از منابع اهدایی کتابخانه سیار آستان قدس رضوی
۱۳۹۸-۰۵-۰۵
بهره‌مندی مراکز فرهنگی مشهد از منابع اهدایی کتابخانه سیار آستان قدس رضوی
بهره‌مندی مراکز فرهنگی مشهد از منابع اهدایی کتابخانه سیار آستان قدس رضوی
مسئول کتابخانه‌های وابسته برون شهری آستان قدس رضوی از بهره‌مندی برخی مراکز فرهنگی و دولتی مشهد از منابع اهدایی کتابخانه سیار آستان قدس رضوی خبر داد.

ناصر گوهری با بیان این مطلب گفت: کتابخانه سیار سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در مجموع طی ایام دهه کرامت نزدیک به 3هزار و 300 کتاب را به مراکز فرهنگی، دولتی و عمومی مشهد اهدا کرده است.
وی افزود: از این تعداد بیش از 2500 نسخه کتاب برای داروخانه امام(ره) جهت ایستگاه مطالعه ثبت و ارسال شده است.
گوهری همچنین به ارسال و اهدای 220 ‌نسخه کتاب با موضوع کودک، روانشناسی، احکام و خانواده به مؤسسه فرهنگی بشارت اشاره کرد و گفت: کتابخانه سیار در کنار توزیع کتاب، تهیه و توزیع بسته های فرهنگی در میان زائران را طی ایام دهه کرامت در دستور کار خود داشته است.
ثبت و ارسال 358 جلد کتاب برای مسجد چهارده معصوم،150 جلد کتاب و200 نسخه مجله برای دادگستری، 79 نسخه کتاب کودک برای نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان کتابخانه مجتمع امام خمینی‌(ه) و اهدای بسته‌های تبرکی و کتاب با موضوع زندگی و سیره امام رضا(ع) همراه با کتابهای درخواستی اعضای کتابخانه سیار برای معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر اقدامات کتابخانه سیار طی ایام دهه کرامت بود که وی به آن اشاره کرد.
مسئول کتابخانه‌های وابسته برون‌ شهری آستان قدس رضوی همچنین به توزیع بیش از 7000 نسخه کتاب برای مناطق سیل‌زده در موضوعات عمومی برای آق قلا، اهواز، کرمانشاه و بروجرد اشاره کرد که با هماهنگی امور خادمياران در دانشگاه گلستان توزيع خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید