طب الصمصام ‎۸: بيماري ديابت
۱۳۹۹-۰۸-۲۴
معرفی کتاب به مناسبت روز دیابت
طب الصمصام ‎۸: بيماري ديابت
کتاب پیش رو پیرامون بیماری دیابت که به دلیل سبک زندگی متفاوت انسان امروز، روز به روز در حال گسترش است نگارش شده است.

 

کتاب طب الصمصام 8 اثر صمصام صانعی توسط انتشارات حافظ نوین منتشر شده است.

کتاب پیش رو پیرامون بیماری دیابت که به دلیل سبک زندگی متفاوت انسان امروز، روز به روز در حال گسترش است در 352 صفحه نگارش شده، تا راه هایی عملی و تاثیرگذار برای کنترل و پیشگیری از این بیماری در اختیار بگذارد و مخاطب را از دلایل بروز آن و علائمی که دارد آگاه سازد. دانش و آگاهی به دست آمده از طب الصمصام می تواند به شکلی راه گشا احتمال ابتلا به دیابت را کاهش دهد و یا در صورت ابتلا به دلیل آگاهی از علائم آن، فرد را به مراجعه هر چه سریع تر به پزشک مربوط سوق دهد به این ترتیب میزان هزینه ها و مشکلات ناشی از بیماری کاهش و امکان مداوای سریع تر افزایش می یابد.

گزیده ای از کتاب

جین سینگ گونه های مختلفی دارد و همه گونه ها نیز خواص درمانی دارند. 3 نوع از آنها نسبت به دیگر انواع مرغوبتر می باشند و عبارتند از: جین سینگ کره ای، جین سینگ ژاپن و جین سینگ آمریکا. در میان این 3 نوع، بهترین نوع آن جین سینگ چینی کره ای می باشد. بخش مورد استفاده گیاه جین سینگ، ریشه آن است که به شکل هویج با حجمی متفاوت و به ارتفاع حدود 10 الی 25 سانتیمتر می باشد. ریشک های منشعب شده از ریشه جین سینگ نسبت به ریشه گوشتی جین سینگ از خواص درمانی بیشتری برخوردار هستند.

مصرف ریشه جین سینگ در حد مجاز، حساسیت سلول ها به انسولین را افزایش داده و قند خون را تنظیم می کند و همچنین عوارض ناشی از دیابت را کاهش می دهد. جینسنوسیدهای موجود در ریشه جین سینگ، باعث افزایش جذب گلوکز و پایین آمدن میزان رسوب این ماده می شوند. جین سینگ در سوخت و ساز کربوهیدرات ها که یکی از عمده مشکلات بیماران دیابتی می باشد نقش بسزایی دارد.

محتویات کتاب
تعریف بیماری دیابت
انواع بیماری دیابت
علل و عوامل بیماری دیابت
و...

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید