نمایشگاه کتاب «بصیرت، رمز عبور از فتنه» در کتابخانه امام رضا (ع) بیرجند
۱۴۰۰-۱۰-۰۹
همزمان با روز بصیرت و میثاق با ولایت؛
نمایشگاه کتاب «بصیرت، رمز عبور از فتنه» در کتابخانه امام رضا (ع) بیرجند
به‌مناسبت فرا رسیدن نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق با ولایت، نمایشگاهی از کتاب ‌و نرم افزار با عنوان «بصیرت، رمز عبور از فتنه» در کتابخانه امام رضا (ع) بیرجند وابسته به آستان قدس رضوی دایر شد.

 

به گزارش گنجینه رضوی، زهرا خسروی؛ مسئول امور کتابخانه امام رضا (ع) بیرجند وابسته به آستان قدس رضوی با اعلام نمایش عناوین منتخب منابع چاپی و دیجیتالی در این نمایشگاه با موضوع بصیرت و فتنه گفت این نمایشگاه همزمان با روز بصیرت افتتاح شد و تا 15دی ماه در محل کتابخانه برای عموم علاقه‌مندان دایر است.
خسروی، افزایش سطح آگاهی مراجعان، ترویج فرهنگ بصیرت و فتنه ستیزی و معرفی منابع و  متون  موضوعی مرتبط را هدف از برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.
مسئول امور کتابخانه امام رضا (ع) بیرجند وابسته به آستان قدس رضوی ابراز کرد: «بصیرت در زندگی»، «بصیرت: دیدگاه های رهبر فرزانه انقلاب»، «عبور از فتنه: بازخوانی پرونده یکسال نبرد نرم»، «بصیرت و استقامت: بیانات مقام معظم رهبری درباره بصیرت و استقامت با ضمیمه فتنه»، «وظایف در شرایط فتنه»، «تاریخ وقایع انتخابات هشتاد وهشت»، «حماسه تلخ(روایتی متفاوت از انتخابات 88)»، «بررسی جنگ نرم در اندیشه مقام معظم رهبری» و «دست چدنی و دستکش مخملی (بررسی نقش غرب در حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری1388)» برخی از عناوین کتاب‌های به نمایش گذاشته در این نمایشگاه است.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید