14 مرکز متقاضی بیرجند تحت پوشش کتابرسانی سیار کتابخانه امام رضا(ع) قرار گرفتند
۱۴۰۳-۰۳-۳۰
طی سه ماه نخست سال جاری
14 مرکز متقاضی بیرجند تحت پوشش کتابرسانی سیار کتابخانه امام رضا(ع) قرار گرفتند
کتابخانه امام رضا(ع) بیرجند وابسته به آستان قدس رضوی طی 3 ماه کاری 14 مرکز فرهنگی و اجتماعی این شهرستان را با کتابرسانی سیار زیر پوشش قرار داد.

به گزارش گنجینه رضوی، زهرا خسروی، مسئول امور کتابخانه امام رضا(ع) بیرجند، این اقدام را در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و آشتی با کتاب عنوان کرد.
وی، خانه فرزندان بی سرپرست حضرت فاطمه (س)، مجتمع فرهنگی تربیتی امامت -خوابگاه دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره)-، موسسه خیریه رایحه رحمت خاوران، مجتمع فرهنگی انصارالزهرا (س)، موسسه خیریه جرعه ای برای لبخند و مراکز آموزشی دبستان و دبیرستان در مناطق محروم و کم برخوردار را مراکزی برشمرد که طی این مدت بیش از 30 مورد کتابرسانی به آن صورت گرفته است.
خسروی افزود: این طرح با هدف هر خواننده ای کتابش و هر کتابی خواننده اش برگزار شده است تا افرادی که به دلایل مختلف امکان دسترسی به کتاب ندارند بتوانند لذت خواندن منابع دلخواه را تجربه کنند.
وی همچنین برگزاری جلسات خوانش کتاب، برگزاری مسابقات طرح سوال، نقاشی و قصه گویی را از برنامه های جانبی عنوان کرد که توسط کتابداران کتابخانه امام رضا(ع) برای مخاطبان در این مراکز اجرا می شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید