زنگ انقلاب در کتابخانه‌های آستان قدس رضوی نواخته می‌شود
۱۴۰۰-۱۱-۱۱
در سالروز ورود بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران
زنگ انقلاب در کتابخانه‌های آستان قدس رضوی نواخته می‌شود
همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، در تمامی کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی زنگ انقلاب نواخته می‌شود.

 

به گزارش گنجینه رضوی، این مراسم روز سه شنبه 12 بهمن ماه ساعت 8:30 همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی در سالن ورودی تالار قدس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.
عبدالحمید طالبی؛ رئیس سازمان علمی و فرهنگی، حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی؛ رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی و حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی حسینی مطلق؛ رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد در این مراسم که با همراهی کارکنان این سازمان برگزار خواهد شد، حضور خواهند داشت.
در این مراسم ضمن بهره مندی از سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسینی مطلق، فرازهایی از بیانیه گام دو انقلاب توسط نوجوانان قرائت خواهد شد ودر انتها زنگ انقلاب اسلامی نواخته خواهد شد.
همچنین کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در تهران و شهرستان‌های گناباد، بیرجند، سرخس و قوچان به صورت وبیناری با این مراسم ارتباط خواهند داشت.
این مراسم در دیگر کتابخانه‌های وابسته درون شهری و برون شهری آستان قدس رضوی با حضور اعضاء حاضر و با اجرای برنامه زنگ کتاب و مسابقه کتابخوانی از منبع مطالعاتی گام دوم انقلاب همراه خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید