برپایی نمایشگاه کتاب ویژه اعیاد شعبانیه در کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی
۱۴۰۰-۱۲-۱۵
برپایی نمایشگاه کتاب ویژه اعیاد شعبانیه در کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی
کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در سطح مشهد و شهرستان‌ها با برپایی نمایشگاه کتاب، حلول ماه مبارك شعبان و فرارسيدن ميلاد باسعادت امام حسين (ع) قمربني هاشم (ع) و نيز امام سجاد(ع) را گرامی‌ داشتند.

 

به گزارش گنجینه رضوی، کتابخانه‌های وابسته آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان‌ها از جمله کتابخانه های مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) قوچان، امام رضا(ع) تربت حیدریه، کتابخانه امام رضا(ع) بیرجند و مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره)، مسجد امام سجاد و حسنیه امام رضا(ع) در مشهد طی این ایام به مدت یک هفته به برپایی نمایشگاه اقدام کردند.
«روایتی از بهشت»، «اسوه‌های ایثار» و «پاسداران حریم ولایت» و «علمداران کربلا» از جمله عناوین برخی از این نمایشگاه‌ها است که می‌توان به آن اشاره کرد.
هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها آشنایی مراجعان با سیره و کرامات امام حسین(ع) و الگوبرداری از رفتار ایشان، اعتلاي مفاهيم ديني و نيزترويج فرهنگ كتاب وكتاب‌خواني است.
«آینه‌داران آفتاب»، «آفتاب در مصاف»، «اسوه‌های ایثار»، «آذرخش کربلا»، «عروج عاطفه»، «سلطان عشق»، «نهج الکرامه»، «زندگانی امام حسین(ع)» بخشی از آثار به نمایش گذاشته در این نمایشگاه‌ها است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید