خدا از من دفاع خواهد کرد
۱۴۰۱-۰۴-۰۷
خدا از من دفاع خواهد کرد
کتاب «خدا از من دفاع خواهد کرد» روایت تحلیل جریانات منتهی به شهادت شهید بهشتی است که به قلم یکی از خبرنگاران روزنامه جمهوری اسلامی که از دانشجویان مسلمان پیرو خط امام نیز بوده است، نگاشته شده است.

کتاب «خدا از من دفاع خواهد کرد» نوشته  محمدهاشم پوریزدان‌پرست از انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی می باشد که به  بررسی جریان های منجر به شهادت شهید بهشتی می پردازد.
در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی توسط دشمنان آن، اقدامات گوناگونی از جمله ترور شخصیت های انقلاب، کودتا، نفوذ در ارگان های انقلابی و انحراف آنها و همچنین تخریب چهره خدمتگذاران انقلاب اسلامی طراحی و اجرا شد. در این میان آیت الله بهشتی مورد تهاجم گسترده دشمنان قرار گرفتند، به صورتی که حتی نیروهای انقلاب در این تهاجم دور از انصاف و اخلاق، تحت تأثیر قرار گرفتند و ایشان مظلومانه و صبورانه و راست قامت در برابر این تهاجمات ایستادند و شهادت ایشان دشمنان را رسوا و از صحنه سیاسی ایران حذف و خط امام را در کشور و میان توده های مردم تثبیت نمود.
 کتاب «خدا از من دفاع خواهد کرد» از بیست و یک فصل تشکیل شده که از زندگینامه آیت‌الله شهید دکتر بهشتی از زبان خود ایشان شروع و با امام پیام رسان و وارث شهیدان ختم می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید