برگزاری نمایشگاه کتاب عفاف و حجاب درکتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی
۱۴۰۱-۰۴-۲۱
برگزاری نمایشگاه کتاب عفاف و حجاب درکتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی
کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان‌ها با هدف معرفی جایگاه ارزشی حجاب و عفاف، بیان ارزش و مقام والای زن در منابع دینی و تسهیل دسترسی به منابع مطالعاتی در این زمینه به برگزاری نمایشگاه کتاب عفاف و حجاب اقدام کردند.

به گزارش گنجینه رضوی، در این نمایشگاه‌ها از مجموع کتاب‌های موجود در کتابخانه، بروشورها و نرم افزارهای مرتبط با موضوعات حجاب  در معرض نمایش عموم گذاشته شده است.
«حجاب عزت است یا اسارت؟ از محمد صادق ذبیحی کتاب» عنوان یکی از آثار به نمایش درآمده است که  با نگاهی به آثار مثبت حجاب، شرح وظایف آقایان و بانوان را از دیدگاه قرآن و سنت واکاوی کرده است.
نگاه به نامحرم، حجاب و چادر، سخن گفتن زنان، زینت و آرایش بانوان، راه رفتن بانوان، تعلیم و تعلم بانوان، کارکردن بانوان، ارتباط محرم و نامحرم، وظایف مرد نسبت به زن، بعضی از وظایف و رفتار مردان و زنان، حفاظت از حجاب و استغفار و بازگشت برخی از عناوین این کتاب به شمار می آید.
کتاب «حجاب حریم پاکی ها تالیف موسسه جهانی سبطین» دیگر اثر به نمایش در آمده در کتابخانه های وابسته به آستان قدس رضوی، مشروعیت و فلسفه حجاب و فواید و آثار معنوی و اجتماعی آن با بهره‏گیری از معارف دینی را به اختصار شرح داده و تحلیل کرده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید