‎ارز ديجيتال: راهنماي جامع چگونگي داد و ستد با بيت‌کوين‌ها و آلت‌کوين‌ها‎
۱۴۰۱-۰۵-۰۸
تازه های کتاب:
‎ارز ديجيتال: راهنماي جامع چگونگي داد و ستد با بيت‌کوين‌ها و آلت‌کوين‌ها‎
ماروین نیوفیند و مارچین کاسپرچیک کتاب راهنمای جامعی را با هدف بررسی جامع چگونگی داد و ستد با بیت‌کوین‌ها و آلت‌کوین‌ها تدوین کرده‌اند. این کتاب با ترجمه ابوالفضل آدرسی و امید خیاط با عنوان ارز دیجیتال به فارسی ترجمه شده است.

ارز ديجيتال (کتاب راهنماي تجارت): راهنماي جامع چگونگي داد و ستد با بيت‌کوين‌ها و آلت‌کوين‌ها‎/ ماروين نيوفيند، مارچين کاسپرچيک؛ [ترجمه] ابوالفضل آدرسي، اميد خياط
وضعيت نشر: تهران: نشر نوين توسعه، ‎۱۳۹۸‎
صفحه شمار: ‮‭۳۳۵‬ ص.‬: جدول، نمودار
موضوع:
انتقال الکترونيکي وجوه
بيتکوين
عنوان دیگر:
راهنماي جامع چگونگي داد و ستد با بيت‌کوين‌ها و آلت‌کوين‌ها
رده بندی ديویی: ‭۳۳۲ /۱۷۸ ن ۹۹۳ ‮الف‬ ‌‬
موجودی:
کتابخانه امام رضا (ع) سبزوار ۸۹۴۵۹۷۷
کتابخانه امام رضا (ع) گناباد ۸۲۱۰۴۷۸
کتابخانه امام رضا (ع) بیرجند  ۷۴۶۱۱۳۸
نویسندگان کتاب ارز دیجیتال، یعنی مارچین کاسپرچیک و ماروین نیوفیند، سرمایه‌گذارهای تمام‌وقت رمز ارزها هستند. این دو کوشیده‌اند در دنیای کنونی که رمز ارزها هر روز از جذابیت بیشتری برای عموم مردم برخوردار می‌شوند، آموزش‌هایی درخصوص این فناوری نوین ارائه کنند. بدون شک مطالعه کتاب ارز دیجیتال که توسط این دو سرمایه‌گذار نوشته شده، راه ساده‌ای را برای ورود به بخش فنی و اقتصادی ارزهای دیجیتال به روی شما باز می‌کند. در نهایت شما می‌توانید سکه‌هایی مانند سهام‌های مبتنی بر تحلیل اصولی و تحلیل فنی را تحلیل کنید؛ به‌علاوه آنکه قادر خواهید بود تا براساس دانشی که درباره صنایع، پتانسیل رشد و .... به دست آورده‌اید و سرمایه‌گذاری هدفمند خود را آغاز کنید. در فصل نخست کتاب، نظریه اصلی پشت رمز ارزها، بسیار ساده مطرح می‌شود.در ادامه شما می‌آموزید تا ریسک سرمایه‌گذاری خود را به حداقل و سود این فعالیت را به حداکثر افزایش دهید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید