‎راز قدرت جذب
۱۴۰۱-۰۵-۰۸
تازه های کتاب:
‎راز قدرت جذب
نویسندگان در کتاب «راز قدرت جذب» با توضیح برخی از عوامل رسیدن به موفقیت؛ همچون تفکر مثبت، داشتن آرامش در زندگی و داشتن ایمان قوی، بیست قانون طلایی رسیدن به توانگری و بی‌نیازی را معرفی کرده و درباره هر یک توضیحاتی ارائه داده‌اند.

راز قدرت جذب‎/ نويسندگان ناپلئون هيل... [و ديگران]؛ ترجمه هوشيار رزم‌آزما
وضعيت نشر: تهران: سپنج، ‎۱۳۹۰‎
صفحه شمار: ‮‭۲۴۸‬ ص
موضوع:
موفقيت
انگيزش
رده بندی ديویی: ‭۱۵۸ /۱ ر ۱۸۱ ۱۳۹۰‌‬
موجودی:
کتابخانه مسجد پیغمبر (ص) ۵۰۲۵۶۷۷
کتابخانه مسجد بزرگ امام رضا (ع) ۴۹۲۱۶۳۱
حسینیه و کتابخانه امام رضا (ع) ۶۲۲۹۶۲۰
کتابخانه آیت الله مجتبی قزوینی ۳۶۱۱۰۷۹۷
کتابخانه مسجد امام سجاد (ع) ۹۷۱۱۵۸۹
کتابخانه مسجد زینبیه ۴۸۲۵۱۱۵
کتابخانه آیت الله جلیلی کرمانشاه ۶۵۲۵۷۸۳
فرهنگی و کتابخانه امام رضا (ع) - درگز ۶۰۲۵۶۸۳
کتابخانه امام رضا (ع) بیرجند ۷۴۶۱۱۰۴
‌‬ناپلئون هیل در وایز کانتی، ویرجینیا به دنیا آمده است. او نویسندگی را از سن 13 سالگی به عنوان گزارشگر کوهستان برای روزنامه های کوچک شهر شروع کرد تا این که به یکی از محبوب ترین نویسندگان انگیزشی آمریکا تبدیل شد. کار او به عنوان بنای یادبود دستاوردهای فردی به حساب می آید و سنگ بنای انگیزش مدرن است. معروف ترین کار او بیندیشید و ثروتمند شوید یکی از پر فروش ترین کتاب های تاریخ است. هیل بنیادی به عنوان یک موسسه غیر انتفاعی آموزشی تاسیس کرد که هدف آن ادامه ی فلسفه رهبری، خودانگیزشی و دستاوردهای فردی او است.
زندگی مجموعه‌ای از شکست‌ها و پیروزی‌هاست. بینش و تفکر مثبت شخص است که او را قهرمان دوران و یا ضعیف و ترسو بار می‌آورد. نویسندگان این کتاب با راهنمایی‌های ارزنده خود، چه بسیار شکست خوردگان نا امید را از نو وارد آوردگاه زندگی ساخته و روح تازه‌ای در کالبد فرسوده آنان دمید. گذشت زمان و کسب تجربه، به هرکس ثابت خواهد کرد تا چه اندازه از عقل و خرد و هوش و درایت بهره برده است. دکتر ژوزف مورفی-بنیانگذار مکتب «فکرنو و ذهن خلاق» با نگارش کتاب‌هایی چون «قدرت فکر» و «قدرت پول» به جاودانگی رسید. جورج کلاسن- با شرح داستانی «ثروتمندترین فرد بابل» هفت نسخه برای کیسه‌های بی‌پول و لاغر می نویسد که برای درماندگان کاربرد دارد. سوئیت ماردن- فقط با یک سوال انسان قرون را در برابر مشکلاتش قرار می‌دهد: «بعد از شکست، چه اتفاقی می‌افتد و چه کار باید کرد؟» راسل کانول-هم ثابت می‌کند که با قدرت اراده چه کارها که نمی‌توان انجام داد؟

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید