مرداب روح
۱۴۰۲-۰۴-۱۵
مرداب روح
کتاب مرداب روح به قلم جیمز هالیس، جایگاه و نقش تاثیرگذار رنج‌ها و سختی‌ها در رشد روحی انسان را مورد بررسی قرار داده و نشان می‌دهد در گذر از این رنج‌هاست که هدف، شان و عمیق‌ترین معنای زندگی بر انسان آشکار می‌شود.

کتاب «مرداب روح» حکایت مکرر همۀ انسان‌هاست. در این روزگار که نومیدى و احساس درماندگى، واقعیتى همه‌گیر به نظر مى‌رسد، تصور آرامش و شادى ماندگار و ناب، معنایى کاملا دور از ذهن و غیر ملموس شده است و یا به ناگزیر در تسخیر سرگرمى‌های سطحى و زود گذر و وابسته به نمونه‌هایى که خود ناقص و گذرا هستند درآمده است. هالیس در کتاب مرداب روح از اندیشه‌ها و نظریه‌هاى یونگ و بسیارى اندیشمندان دیگر و همچنین مایه‌هایى از اسطوره‌ها براى روشن شدن منظور خود مدد مى‌گیرد و نمونه‌هاى واقعى از افراد متعدد را که در این مرداب‌هاى روحى گرفتار بوده‌اند و چگونگى پشت سر گذاشتن آن‌ها را مثال مى‌آورد. هدف جیمز هالیس در این کتاب برانگیختن تعمق و توافق شما براى دیدار آگاهانه از این مرداب‌هاست. 
رده بندی ديویی: ‭۱۵۲ /۴ ه ۳۴۲ م‌‬‬‬‬
عنوان و نام پديدآور: ‎مرداب روح: رنج‌ها حرف‌هاي جذابي براي گفتن دارند‎/ جيمز هوليس؛ ترجمه‌ي فريبامقدم؛ ويراستار: نيلوفر نواري
وضعيت نشر: تهران: بنياد فرهنگ زندگي، ‎۱۳۹۱‎
صفحه شمار: ‮‭۱۷۱‬ ص‬‬‬‬‬‬‬
موضوع: هيجانها
موضوع: معني (روانشناسي)
موجودی:
کتابخانه مروج یزد ۴۱۱۰۰۹۵۶
کتابخانه حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس ۶۴۶۸۰۳۲
کتابخانه امام رضا (ع) و مجتمع فرهنگی میبد ۹۲۳۹۸۹
کتابخانه مسجد زینبیه ۴۸۲۹۷۰۴
کتابخانه امام رضا (ع) بیرجند ۷۴۶۱۷۰۹
کتابخانه امام رضا (ع) روشناوند گناباد ۵۳۱۰۰۲۳

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید