راهنمای آکسفورد برای تمرین‌ های رفتاری در شناخت درمانی
۱۴۰۲-۰۵-۱۵
راهنمای آکسفورد برای تمرین‌ های رفتاری در شناخت درمانی
کتاب «راهنمای آکسفورد برای تمرین‌ های رفتاری در شناخت درمانی» خلاصه‌ای مفید از تمرین‌های رفتاری رایج و راهنمای عملی ترتیب دادن آن‌ها و بحث درباره نتایج آن‌ها با بیماران را در اختیار درمان‌گران قرار می‌دهد.

شناخت‌درمانی به بیماران کمک می‌کند که الگوهای فکری تحریف‌شده‌ را شناسایی کرده و اصلاح کنند. برای این کار، باورهای بیماران به عنوان فرضیه‌هایی درنظر گرفته شده و سپس با طراحی و انجام تمرین‌های رفتاری، این باورها مورد آزمون قرار می‌گیرند. تمرین‌های رفتاری بیماران را تشویق می‌کنند تا از طریق عملکردشان، باورهایشان را بیازمایند. 
کتاب «راهنمای آکسفورد برای تمرین‌ های رفتاری در شناخت درمانی» توسط درمانگران و برای درمانگران نوشته شده است و هدف آن ارائه یک راهنمای ساده برای درمانگران در همه سطوح از کارآموزی تا مربیان شناخت درمانی است. در واقع «راهنمای آکسفورد» یک پروژه گروهی و فراتر از یک کتاب معمولی میباشد. زیرا مولفان آن ساده تر از نویسندگان کتابهای دیگر و ناشران آن ساده تر از ناشران دیگر است.
رده بندی ديویی: ‭۶۱۶ /۸۹۱۴۲ ر ۲۹۸‌‬‬‬‬‬‬‬‬‬
عنوان و نام پديدآور: ‎راهنماي آکسفورد براي تمرينهاي رفتاري در شناخت‌درماني‎/ تاليف [صحيح: ويراستار] جيمزبنت لوي... [و ديگران]؛ ترجمه مرضيه اکرامي، نادر حسن‌پور
وضعيت نشر: تهران: کتاب ارجمند، ‎۱۳۹۴‎
صفحه شمار: ‮‭۴۷۲‬ ص‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬
موضوع    : 
شناخت درماني
موجودی:  
کتابخانه امام رضا (ع) سبزوار ۸۹۳۶۴۲۸
کتابخانه آیت الله مدرس کاشمر ۴۵۷۹۰۲۷
کتابخانه امام رضا (ع) بیرجند ۷۴۶۱۷۶۱

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید