قانون ده برابر
۱۴۰۲-۰۵-۱۵
قانون ده برابر
کتاب«قانون ده برابر» نوشته‌ی گرنت کاردون است. کتاب «قانون 10 برابر» به شما نشان می‌دهد چگونه در دنیای کسب‌وکار، فوق‌العاده باشید و ضمن برداشتن قدم‌هایی ملموس برای رسیدن به خواسته‌هایتان، از اشتباهات کلیشه‌ای دوری کنید.

کتاب «قانون ده برابر» نوشته‌ی گرنت کاردون، توضیح می‌دهد که بیشتر مردم را می‌توان در سه گروه دسته‌بندی کرد: گروه اول هرگز مسیر را شروع نمی‌کنند، گروه دوم بعد از شروع، عقب‌نشینی می‌کنند و گروه سوم به عملکردی معمولی و متوسط رضایت می‌دهند. باید بدانید که دو گروه اول، در حوزه‌ی کسب‌وکار، هیچ دستاوردی ندارند و گروه سوم، در بهترین حالت نتیجه‌ای معمولی به دست می‌آورند. اما اگر به دنبال اهداف بزرگ هستید و نمی‌خواهید به یک زندگی معمولی رضایت دهید، پس باید با گروه چهارم آشنا شوید. گروه چهارم، طبق اصلی عمل می‌کنند که به‌عنوان قانون ده برابر شناخته می‌شود. این نوع عملکرد، تضمین می‌کند که شرکت‌ها و افراد، اهداف و رؤیاهای خود را تحقق بخشند. اگر می‌خواهید خود را از گروه معمولی‌ها جدا کنید، پس نباید معمولی عمل کنید. گرنت کاردون به شما کمک می‌کند تا از سطح متوسط فراتر رفته و موفقیتی عظیم را خلق کنید. کتابی نوآورانه که بسیاری از افراد موفق دنیای تجارت، آن را تحسین کرده‌اند. این کتاب از شما می‌خواهد شانس را از احتمالات خود حذف کنید و موفقیت را با دستان خود بسازید.
رده بندی ديویی: ‭۶۵۰ /۱‬‭ک ۱۴۵ ق /ت‌ک‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬
عنوان و نام پديدآور: قانون ده برابر: تنها تفاوت بین شکست و موفقیت/ گرنت کاردون؛ مترجم فائزه قاسمی.
وضعيت نشر: تهران: آتیسا‏‫، ۱۴۰۰.‬‬‬‬‬‬‬
صفحه شمار: ‏‫۲۰۰ ص.‬‏‬‬‬‬‬‬
‏‫این کتاب قبلا تحت عنوان «قاعده ۱۰ برابر تنها تفاوت موفقیت و شکست» در سال ۱۳۹۵ توسط مترجم مریم اردکانی، زینب رفعت‌پناه گشتی ترجمه شده است.‮‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬
موضوع: 
موفقيت در کسب و کار
موفقيت
عنوان دیگر:    
قاعده ۱۰ برابر تنها تفاوت موفقیت و شکست.
تنها تفاوت بین شکست و موفقیت.
موجودی:
کتابخانه مسجد قبا ۴۷۳۱۶۱۰
کتابخانه مسجد امیرالمومنین (ع) ۸۴۷۰۲۱
کتابخانه امام رضا (ع) بیرجند ۷۴۶۱۵۷۱
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید