مروری بر داروسازی سنتی
۱۴۰۲-۰۹-۲۷
مروری بر داروسازی سنتی
کتاب «مروری بر داروسازی سنتی» به عنوان مرجع آموزشی برای دانشجویان عمومی داروسازی به منظور معرفی رشته داروسازی سنتی طراحی شده است.

داروسازی سنتی یکی از رشته های تخصصی داروسازی است که در زمینه استفاده از طب سنتی با کاربرد گیاهان دارویی در پیشگیری و درمان بیماریها فعالیت می کند.
کتاب پیش رو زیر نظر دکتر عبدالعلی محقق زاده و دکتر روجا رحیمی توسط گروهی از متخصصین در طب و داروسازی سنتی به رشته ی تحریر درآمده است. کتاب مروری بر داروسازی سنتی به عنوان مرجع آموزشی برای دانشجویان عمومی داروسازی به منظور معرفی رشته داروسازی سنتی و ابعاد مختلف این رشته طراحی شده است. طب و کلیات طب سنتی، تاریخچه داروسازی، غذاها، داروها در طب سنتی ایران، مفردات و مرکبات از دیدگاه طب سنتی، اشکال دارویی، فارماکولوژی و نحوه تاثیر فراورده های طبیعی و سنتی بر بدن، موارد منع مصرف و احتیاطات و… از مباحث این کتاب می باشد.
رده بندی ديویی:‭۶۱۵ /۱‬‭م ۴۸۴ ۱۴۰۱‬
عنوان و نام پديدآور: مروری بر داروسازی سنتی/ نویسندگان محمدحسین آیتی... [و دیگران]؛ زیر نظر عبدالعلی محقق‌زاده، روجا رحیمی؛ [به سفارش] وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی معاونت آموزشی، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دفتر طب ایرانی و مکمل.
وضعيت نشر: تهران: المعی، ‏‫۱۴۰۱.‬
صفحه شمار: ‏‫۴۱۵ ص.‬: مصور، جدول،، نمودار، نمونه.
موضوع: داروسازي -- متون قديمي تا قرن ‎۱۴
موضوع: پزشکي سنتي
موجودی:
کتابخانه امام رضا (ع) بیرجند ۷۴۶۱۵۸۶
گردش و امانت آقایان ۲۲۲۴۲۷۹۷

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید