طرز فکر: روان‌شناسی نوین موفقیت
۱۴۰۲-۱۱-۲۳
طرز فکر: روان‌شناسی نوین موفقیت
دکتر کارول دوک در کتاب «طرز فکر؛ روانشناسی نوین موفقیت»، با معرفی مفهوم «طرز فکر» مبحثی نوین و ساده ولی بـه شـدت تاثیرگذار را مطرح می‌کند.

کارول دوک در سه فصل ابتدایی کتاب «طرز فکر؛ روانشناسی نوین موفقیت»، ضمن معرفی ایده طرز فکر و مباحث جانبی، بیان می‌کند برخی افراد به ذاتی بودن توانایی‌ها و استعدادهایشان «طرز فکر ثابت» اعتقاد دارند و برخی دیگر به امکان پیشرفت یا پسرفت خود در زمینه‌های مختلف باور دارند «طرزفکر رشد» و برخی هم با توجه به موضوع مورد بحث، عقیده متفاوتی دارند.
مثلا برخی افراد باور دارند استعداد نقاشی و هنر ندارند ولی می‌توانند با تمرین و تلاش، مهارت‌های ریاضی خوبی کسب نمایند. یعنی تعداد زیادی از ما به ثابت بودن برخی از توانایی‌ها و قابل رشد بودن توانایی‌های دیگری اعتقاد داریم.
نویسنده سعی دارد نشان دهد تفاوت رفتاری و عملکردی افراد مختلف در دو گروه به چه صورت است. برای این منظور او با عناوین «ورزش؛ طرز فکر یک قهرمان»، «کسب‌وکار؛ طرز فکر و رهبری»، «طرز فکر در روابط عاشقانه» و «معلمان، مربیان و والدین؛ طرز فکر برای تربیت» بحث را ادامه می‌دهد و بصورت کاربردی و تخصصی در هر زمینه بحث می‌کند.
در انتهای کتاب، «تغییر طرزفکرها» مطرح و راهکارهای عملی زیادی پیشنهاد شده است. اگر به دنبال شناخت بیشتر خود هستید و مایلید بدانید طرزفکر شما چه تاثیری بر رفتار خود و عزیزان‌تان دارد، خواندن این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم.
رده بندی ديویی: ‭۱۵۸ /۱‬‭د ۷۷۳ ط /ت‌ع‬‬‬
عنوان و نام پديدآور: طرز فکر: روان‌شناسی نوین موفقیت: چه‌طور می‌توانیم استعدادهایمان را در زمینه‌های تربیت فرزندان، کسب و کار، تحصیلات و روابط شکوفا کنیم/ نویسنده کارول دوک؛ مترجم نگار عباس‌نژاد؛ ویراستار عالمه رجبی.
وضعيت نشر: تهران: آرایان‏‫، ۱۴۰۰.‬
صفحه شمار: ‏‫۳۹۶ ص.: مصور.‬
موضوع: موفقيت -- جنبه‌هاي روانشناسي
عنوان دیگر: چه‌طور می‌توانیم استعدادهایمان را در زمینه‌های تربیت فرزندان، کسب و کار، تحصیلات و روابط شکوفا کنیم.
عنوان دیگر: طرز فکر روانشناسی نوین موفقیت‏‫: چگونه یاد بگیریم قابلیت‌هایمان را عملی کنیم.‬
موجودی:
کتابخانه مسجد پنجتن علیهم السلام ۸۵۶۴۷۴
کتابخانه امام رضا (ع) بیرجند ۷۴۶۲۲۷۳
مخزن بسته ۱۱۱۲۵۵۵۷۱

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید