جذب بیش از دو هزار و 300 عضو در کتابخانه امام رضا(ع) و مجتمع فرهنگی وحید شهرستان میبد
۱۴۰۳-۰۱-۲۶
جایی برای اعتلای فرهنگ کتاب و کتابخوانی
جذب بیش از دو هزار و 300 عضو در کتابخانه امام رضا(ع) و مجتمع فرهنگی وحید شهرستان میبد
کتابخانه امام رضا(ع) و مجتمع فرهنگی وحید شهرستان میبد طی مدت فعالیت کوتاه خود بیش از 2 هزار و 300 نفر را به عضویت خود در آورده است.

به گزارش گنجینه رضوی،کتابخانه امام رضا(ع) و مجتمع فرهنگی وحید شهرستان میبد نخستین وقف آستان قدس رضوی در این شهرستان است که به همت خیّر نیک اندیش جناب آقای دکتر محمد رضا وحیدی مهرجردی در آبان ماه سال 1400 وقف این آستان شد و 4 ماه بعد فعالیت خود را آغاز کرد.
این کتابخانه با زیر بنای 584 متر مربع و در سه طبقه و نیم، دارای 7 هزار و 500 نسخه کتاب و اتصال به  سامانه کتابخانه دیجیتال به 2 هزار و 336 نفر عضو خود خدمات ارائه می کند.
برگزاری مسابقات مختلف در مناسبت های ملی و مذهبی، برگزاری کلاس های آموزشی در ایام فراغت دانش آموزان از جمله آموزش قرآن، ایجاد فضا و طراحی مناسب برای راه اندازی کتابخانه تخصصی کودک، تهیه و خریداری کتاب های جدید با حجم بالا، برگزاری دوره های فضای مجازی ویژه خواهران بسیجی در کتابخانه و دوره زبان انگلیسی تقویتی ویژه دانش آموزان کم بضاعت توسط خادمیاران از جمله فعالیت هایی است که این مجموعه فرهنگی وابسته به آستان قدس رضوی به مخاطبان خود ارائه می کند.
همچنین مجتمع فرهنگی وحید طی یک سال بیش از 50 جلسه زنگ کتاب در مدارس و کتابخانه با همکاری خادمیاران عرصه کتاب و کتابخوانی شهرستان میبد، برگزاری 264 جلسه مشاوره فردی و 320 نفر مراجع  و 2جلسه مشاوره گروهی با همکاری کانون خادمیاری مشاوره شهرستان میبد را طی یک سال گذشته در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی برگزار کرده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید