کروم
۱۳۹۷-۰۶-۲۶
با يك ريست كردن ساده از شر مشكلات عمده كروم خلاص شويد

مرورگر نقش بسيار مهمي را در دسترسي به اينترنت بازي مي كند درواقع دروازه ورود شما به دنياي اينترنت مرورگر (browser) است. حالا اگر اين مرورگر سرعت پاييني داشته باشد و يا اينكه مدام هنگ كند انجام كارهاي مختلف در اينترنت براي شما بسيار سخت و خسته كننده خواهد شد.

اگر شما هم مدت ها است با مشكلات مختلف موجود در مرورگرها دست و پنجه نرم مي كنيد اما هيچ گاه راه حلي مناسب براي رفع اين مشكلات پيدا نكرده ايد پيشنهاد مي كنيم روش ريست كردن (reset) مرورگر را امتحان كنيد. اين روش در اكثر مواقع جواب مي دهد و مرورگر، شما را از شر تمام مشكلات موجود خلاص مي كند.

به دليل اهميت مرورگرها و مشكلات آن ها، تصميم گرفتيم در اين مقاله نحوه ريست كردن مرورگر كروم كه پركاربردترين و محبوب ترين مرورگر اينترنت است را به شما آموزش دهيم. با ما همراه باشيد.

نحوه ريست كردن كروم
ريست كردن كروم كار بسيار ساده اي است. براي اين كار بايد مراحل زير را طي كنيد:

1- مرورگر كروم را باز كنيد.
2- روي دكمه سه نقطه بالا و سمت راست مرورگر كليك كنيد و روي گزينه setting كليك كنيد.
3- در صفحه تنظيمات دوباره روي دكمه setting كليك كنيد و گزينه advanced را انتخاب كنيد.
4- در بخش advanced آخرين گزينه reset است. آن را انتخاب كنيد.
5- حالا روي دكمه اي كه در تصوير نشان داده شده است كليك كنيد.
6- سپس در پنجره باز شده دوباره روي دكمه reset كليك كنيد.

به اين ترتيب تنظيمات مرورگر شما به روز اول برمي گردد. يعني تمام كوكي ها (Cookie) و افزونه هاي نصب شده پاك و غيرفعال مي شوند، موتور جستجو پيش فرض به حالت اوليه برمي گردد و... 
اگرچه ريست كردن كروم همه چيز را به حالت اول تغيير مي دهد اما بوك مارك ها و تاريخچه ها و البته پسورهاي ذخيره شده حذف نخواهند شد!

اگر مشكل مرورگر كروم شما با ريست كردن كروم حل نشد پيشنهاد مي كنيم مرورگر خود را به طور كامل از روي سيستم حذف كنيد و يك نسخه جديد آن را از وب سايت رسمي دانلود كرده و نصب كنيد.


https://faceit.ir
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید