۱۳۹۳-۰۵-۲۱
ساخت سریع ترین اسکنر کتاب در جهان
کارشناسان از ساخت اسکنر ویژه یی خبر داده اند که با حسگرهای پیشرفته خود می تواند سریع ترین اسکنر جهان برای کتاب ها محسوب شود. این اسکنر که شامل حسگرهایی با دوربین های پیشرفته می شود، قادر است در هر ثانیه هزار صفحه از کتاب را اسکن کند که این رقم یک رکورد تازه در »
  کارشناسان از ساخت اسکنر ویژه یی خبر داده اند که با حسگرهای پیشرفته خود می تواند سریع ترین اسکنر جهان برای کتاب ها محسوب شود. این اسکنر که شامل حسگرهایی با دوربین های پیشرفته می شود، قادر است در هر ثانیه هزار صفحه از کتاب را اسکن کند که این رقم یک رکورد تازه در این زمینه محسوب می شود.

کارشناسان این اسکنر را برای شرکت های عرضه کننده کتاب های الکترونیکی مناسب می دانند و معتقدند با این اقدام، کیفیت خدمات ارائه شده به کاربران نیز افزایش خواهد یافت.

دوربین مخصوصی که در این اسکنر کتاب نصب شده است، نوری را به صفحات کتاب مرتعش و از طریق آن کلیه مطالب داخل صفحات را شناسایی می کند.

این دوربین در کنار پروژکتور لیزری ویژه یی قرار گرفته است که مختصات صفحات را به صورت سه بعدی ترسیم می کند. هنوز قیمت این اسکنر سریع مشخص نشده و قرار است در آینده نزدیک به تولید انبوه برسد

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید